beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
09.04.2019/
Działaj zgodnie z nowym algorytmem LinkedIna

Dzisiaj skupię się na zmianach w algorytmie LinkedIna. Odpowiem na pytanie, dlaczego niektóre treści rozchodzą się szeroko, a niektóre nie.
LinkedIn wprowadził czterostopniowy algorytm, który odpowiada za dystrybucję treści w ramach feedu. Poniżej opisuję jego działanie.

02.04.2019/
Stwórz spójny grid na Instagramie

Instagram świetnie nadaje się do prowadzenia biznesu, może być jego doskonałą wizytówką – szczególnie wtedy, gdy sprzedajesz piękne produkty, pracujesz w niezwykłych wnętrzach lub gdy po prostu lubisz się dzielić życiem swojej firmy.

26.03.2019/
Przekieruj ruch Allegro na swoją stronę www

Kto poszukuje ruchu w branży nieruchomości, ten wie, że wyszukiwarka Google jest pomysłem najdroższym. Dlatego przy realizacji kampanii dla deweloperów szukamy alternatywnych metod pozyskania ruchu na stronę www, optymalizując koszty.

19.03.2019/
Wykorzystaj potencjał remarketingu w wyszukiwarce Google z RLSA

Kiedy myślisz o sposobach docierania do osób najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą, prawdopodobnie masz na myśli kogoś, kto już w jakiś sposób się z nią zetknął. Dotrzyj do tych osób również w wyszukiwarce Google, wykorzystując RLSA. Choć skrót RLSA może wydawać się nieco zawiły, to jego rozwinięcie jest dość przejrzyste i oznacza dokładnie „listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce”. Zasada działania tego rozwiązania jest jeszcze prostsza.

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Kiedy myślisz o sposobach docierania do osób najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą, prawdopodobnie masz na myśli kogoś, kto już w jakiś sposób się z nią zetknął. Dotrzyj do tych osób również w wyszukiwarce Google, wykorzystując RLSA. Choć skrót RLSA może wydawać się nieco zawiły, to jego rozwinięcie jest dość przejrzyste i oznacza dokładnie „listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce”. Zasada działania tego rozwiązania jest jeszcze prostsza.

12.03.2019/
Pozyskuj leady sprzedażowe na Messengerze

Zastanawiasz się, w jaki sposób generować leady sprzedażowe? Kampania Lead Ads wydaje Ci się za droga, a użytkownicy niechętnie pozostawiają dane kontaktowe w formularzach na Twojej stronie? W takim razie ten wpis jest dla Ciebie ? Opowiem o tym, jak wykorzystać Messengera do generowania wartościowych leadów.

05.03.2019/
Umieszczaj brandowe GIFy w InstaStories

Czy wiesz, że możesz zaprojektować swoje brandowe gify w InstaStories? Własne naklejki z pewnością urozmaicą i ujednolicą Twoje relacje, stanowiąc charakterystyczny element komunikacji wizualnej.

26.02.2019/
Odnieś sukces ze swoją marką na LinkedInie

LinkedIn niedawno przekroczył próg 610 milionów zarejestrowanych użytkowników i bezsprzecznie ma swój moment, który w pełni wykorzystuje. Z tego potencjału korzystają także marki – coraz bardziej specjalizując swoje profile. Tak jak kiedyś w przypadku Facebooka, tak teraz konta firmowe na LinkedInie szukają kolejnych punktów zaczepienia, by móc rozwijać swoje własne poletko wewnątrz portalu.

19.02.2019/
Wykorzystaj nowy Menedżer Kampanii na LinkedInie

Już kilka razy pisaliśmy o możliwościach reklamowych LinkedIna. Platforma bardzo dynamicznie się zmienia. Ostatnio pojawiła się prawdziwa rewolucja – panel Menedżera Kampanii zaczął łudząco przypominać Menedżera Reklam z Facebooka – ale to chyba dobrze ?

12.02.2019/
Pozyskuj followersów poprzez InstaStories

Dla osób, które prowadzą komunikację na Instagramie, przygotowałam krótki poradnik dotyczący działań płatnych w InstaStories, których celem jest pozyskanie nowych followersów.

05.02.2019/
Połącz się z fanami dzięki Facebook Live

Transmisje na żywo to przede wszystkim skuteczny sposób na pokazanie marki szerokiemu gronu odbiorców. Jest to również sposób na sprawdzenie zaangażowania fanów w interakcji z marką.
Ile osób interesuje się Twoją firmą? Co sądzą o Tobie i Twojej marce odbiorcy i jakie emocje w nich wzbudzasz? Na te i inne pytania poznasz odpowiedź za pomocą dwóch kliknięć na Twoim smartphonie, który z łatwością może zastąpić profesjonalny i drogi sprzęt.

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Transmisje na żywo to przede wszystkim skuteczny sposób na pokazanie marki szerokiemu gronu odbiorców. Jest to również sposób na sprawdzenie zaangażowania fanów w interakcji z marką.
Ile osób interesuje się Twoją firmą? Co sądzą o Tobie i Twojej marce odbiorcy i jakie emocje w nich wzbudzasz? Na te i inne pytania poznasz odpowiedź za pomocą dwóch kliknięć na Twoim smartphonie, który z łatwością może zastąpić profesjonalny i drogi sprzęt.

29.01.2019/
Dołącz do grupy na LinkedInie

LinkedIn także zrozumiał, że mikrospołeczności budują jego siłę. Mocno inwestuje w ten rodzaj aktywności użytkowników, dokładając coraz to nowe funkcjonalności.
Niedawno zintegrował grupy z główną aplikacją, co spowoduje, że treści z grup będą widoczne w głównym feedzie ich członków. Ponadto aktywności podejmowane w grupach będą rozsyłane w postaci powiadomień.