Poznaj projekty, które zrealizowaliśmy.
Naszą misją jest wyróżnienie Centrum Riviera na tle innych centrów handlowych w województwie pomorskim. Przygotowaliśmy komunikację, w której wybrzmiewa claim marki: Miasto Ludzie Spotkania.
Hewelt Deweloper to rodzinna firma z Pucka, której naprawdę zależy na regionie, z którego się wywodzi. Zajęliśmy się przygotowaniem marketingu inwestycji deweloperskiej Wiktoria Park i budowaniem świadomości marki Hewelt Deweloper.
Rica to producent i dystrybutor naturalnych kosmetyków do włosów wyprodukowanych w Sycylii. W składzie produktów znajduje się woda wulkaniczna oraz wyciąg z opuncji figowej. Marka RICA dba o środowisko, wykorzystując lokalne składniki naturalne, co jest głęboko zakorzenione w ich DNA. Marka wywodzi się z Sycylii. RICA łączy naukę i naturę, tworząc najnowocześniejsze receptury w branży kosmetycznej.
30 urodziny to już nie przelewki, a bardzo ważne wydarzenie. W przypadku urodzin MAKRO trzeba było do nich podejść efektownie i efektywnie, czyli tak, jak w Beeffective lubimy najbardziej.
Nail4U to firma z sektora B2B specjalizująca się w akcesoriach do stylizacji paznokci takich jak pilniki, cążki i nożyczki. Nail4U dostarcza profesjonalnym stylistkom paznokci produkty najwyższej jakości, dzięki, którym mogą bezpiecznie i efektywnie świadczyć usługi swoim klientkom.
Z wydawnictwa Egmont otrzymaliśmy misję przygotowania kampanii, która połączy promocję gry planszowej i komiksów dla dzieci – Delisie. I co? I zjedliśmy ją na śniadanie.
Doppelherz – niemiecka marka oferująca suplementy diety i wyroby medyczne dla dorosłych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 100 lat. W portfolio marki znajdziemy produkty dobrze znane i lubiane przez szerokie grono odbiorców w każdym wieku.
Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.
Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.