Poznaj projekty, które zrealizowaliśmy.
Doppelherz – niemiecka marka oferująca suplementy diety i wyroby medyczne dla dorosłych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 100 lat. W portfolio marki znajdziemy produkty dobrze znane i lubiane przez szerokie grono odbiorców w każdym wieku.
Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.
Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.
Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
CUX to rewolucyjne, pierwsze w historii narzędzie do automatyzacji analityki i UX, dzięki któremu jesteśmy w stanie w sposób precyzyjny rozpoznać wzorce zachowań klientów oraz poprawić ich doświadczenie, poprzez rozpoznanie źródła problemu.
Edukowanie społeczności o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.