

Jakie socialowe danie przyrządziliśmy z pysznego łososia MOWI?
Każde danie zaczyna się od przepisu, więc i my rozpoczęliśmy działania od warsztatów, a następnie przygotowania strategii obecności marki w digitalu.
Opisaliśmy grupy docelowe oraz linie tematyczne, które będziemy wykorzystywać do komunikowania się ze społecznością. Wyznaczyliśmy narzędzia, które pozwolą realizować postawione nam cele biznesowe.
Na końcu przywdzialiśmy fartuch i razem z agencją kreatywną zabraliśmy się do przygotowania kampanijnych przepisów.

Działania komunikacyjne na profilu MOWI wspieramy kampaniami płatnymi w systemie reklamowym Facebook Ads.
Połączenie ciekawych treści, dopracowanych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii w ciągu kilku miesięcy przyniosło konkretne wyniki:
Ponad 8,400 nowych polubień na Facebooku
w okresie: kwiecień – listopad 2022
+1,200%
Przy bardzo niskiej cenie za fana,
wynoszącej średnio 0,86 zł.
Zasięg na Facebooku:
3,905,795
+ 15 %
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]
Zasięg na Instagramie:
1,441,603
+ 4.6 %
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]
Nowi obserwujący na Instagramie:
680
+ 419 %
[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]
Łączna liczba wyświetleń reklam w tym czasie to: 15 166 881.
Jednym z naszych zadań, związanych z opieką nad profilami, jest prowadzenie mikronarracji z użytkownikami. Temat łososia hodowlanego jest różnie odbierany przez internetową społeczność, dlatego spokojnie i rzeczowo tłumaczymy, w jaki sposób MOWI dorasta i jak producent dba o jego dobrostan.
W komunikacji dzielimy się oryginalnymi przepisami kulinarnymi z wykorzystaniem łososia MOWI, edukujemy w obszarze zdrowego odżywiania, przybliżamy tematy związane z Norwegią – ojczyzną MOWI, zwracamy uwagę na zrównoważoną hodowlę i troskę o środowisko w myśl #bluerevolution.

Lubimy wspólnie gotować
Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.

Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Jedną z nich jest szeroko zakrojona akcja z przewrotną nazwą: „Nie jedź do Norwegii”, w której, zgodnie z przygotowaną przez niemiecką agencję MOTOR kreacją ATL, wykorzystaliśmy wizerunek Kristofera Hivju – gwiazdy serialu „Gra o tron”.
Naszym zadaniem jest najefektywniejsze wykorzystanie przestrzeni Facebooka i Instagrama do promocji kampanii – budowania zasięgu publikacji, pozyskiwania nowych fanów i jak najlepszego wykorzystania materiałów dostarczonych przez Klienta.