beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

MOWI

MOWI to firma zajmująca się hodowlą, przetwórstwem i sprzedażą łososia. MOWI to również nazwa odmiany łososia – pochodzącego z dzikich wód rzek zachodniej Norwegii: Vosso i Årøy, produktu klasy premium, o dopieszczonym smaku. Firma przykłada ogromną wagę do sposobu hodowli ryb, dbając o to, by łososie były zdrowe i zadowolone. Karmione są wyłącznie zdrową, pozbawioną antybiotyków karmą, której skład podlega wielu bardzo restrykcyjnym kontrolom jakości. Jako jedyna na świecie posiada własne farmy, w których łososie żyją bezstresowo i w warunkach zbliżonych do naturalnych. MOWI zawiera o 20% więcej kwasu Omega-3 niż zwykły łosoś.

case study cover image

Wyzwanie

Naszym zadaniem jest budowanie rozpoznawalności marki i zwiększanie liczby osób obserwujących profile MOWI w mediach społecznościowych. Mówiąc wprost – budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką. Dzieje się to przy ścisłej współpracy z agencją kreatywną Ten Zacharski, która odpowiada za formowanie obszarów tematycznych i kreowanie materiałów, wykorzystywanych przez nas w mediach społecznościowych.

Platformy

  • Facebook + Relacje
  • Instagram + Stories
  • Reels
  • Facebook Ads
  • Konkursy

Zakres

  • Przeprowadzenie warsztatów i przygotowanie strategii obecności marki w digitalu
  • Stała komunikacja na Facebooku i Instagramie
  • Rekomendacje treści pojawiających się w mediach społecznościowych
  • Płatne działania w ekosystemie Meta Ads

Grupa uderzeniowa

Jakie socialowe danie przyrządziliśmy z pysznego łososia MOWI?

Każde danie zaczyna się od przepisu, więc i my rozpoczęliśmy działania od warsztatów, a następnie przygotowania strategii obecności marki w digitalu.

Opisaliśmy grupy docelowe oraz linie tematyczne, które będziemy wykorzystywać do komunikowania się ze społecznością. Wyznaczyliśmy narzędzia, które pozwolą realizować postawione nam cele biznesowe.

Na końcu przywdzialiśmy fartuch i razem z agencją kreatywną zabraliśmy się do przygotowania kampanijnych przepisów.

Działania komunikacyjne na profilu MOWI wspieramy kampaniami płatnymi w systemie reklamowym Facebook Ads.

Połączenie ciekawych treści, dopracowanych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii w ciągu kilku miesięcy przyniosło konkretne wyniki:

Ponad 8,400 nowych polubień na Facebooku
w okresie: kwiecień – listopad 2022

+1,200%

Przy bardzo niskiej cenie za fana,
wynoszącej średnio 0,86 zł.

Zasięg na Facebooku:

3,905,795

+ 15 %

[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]

Zasięg na Instagramie:

1,441,603

+ 4.6 %

[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]

Nowi obserwujący na Instagramie:

680

+ 419 %

[kwiecień ‘22 – listopad ‘22]

Łączna liczba wyświetleń reklam w tym czasie to: 15 166 881.

Jednym z naszych zadań, związanych z opieką nad profilami, jest prowadzenie mikronarracji z użytkownikami. Temat łososia hodowlanego jest różnie odbierany przez internetową społeczność, dlatego spokojnie i rzeczowo tłumaczymy, w jaki sposób MOWI dorasta i jak producent dba o jego dobrostan.

W komunikacji dzielimy się oryginalnymi przepisami kulinarnymi z wykorzystaniem łososia MOWI, edukujemy w obszarze zdrowego odżywiania, przybliżamy tematy związane z Norwegią – ojczyzną MOWI, zwracamy uwagę na zrównoważoną hodowlę i troskę o środowisko w myśl #bluerevolution.

Lubimy wspólnie gotować

Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.

Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Jedną z nich jest szeroko zakrojona akcja z przewrotną nazwą: „Nie jedź do Norwegii”, w której, zgodnie z przygotowaną przez niemiecką agencję MOTOR kreacją ATL, wykorzystaliśmy wizerunek Kristofera Hivju – gwiazdy serialu „Gra o tron”.

Naszym zadaniem jest najefektywniejsze wykorzystanie przestrzeni Facebooka i Instagrama do promocji kampanii – budowania zasięgu publikacji, pozyskiwania nowych fanów i jak najlepszego wykorzystania materiałów dostarczonych przez Klienta.