Robi kampanie, które robią wrażenie. Zarządza Performancem, tak, że wyniki same robią przed klientami performens. Serio.
SUPERMOCE
– żadna analiza i kampania jej nie straszna
– robiła kampanie, zanim to było modne
Anita ma do siebie największy dystans w całej firmie. Wynika to z tego, że przez długi czas pracowała ze słonecznej Sycylii. To ok. 3000 km z naszego biura. Gdyby złożyło się tak, że Anita chciałaby przyjść na spotkanie w naszej sali konferencyjnej pieszo ze swojego mieszkania na Sycylii, zajęłoby jej to 17 dni. Dobrze, że na czacie, niezależnie gdzie jest, odpisuje w 17 sekund. W podobnym tempie weryfikuje pracę i potencjalne fakapy swojego zespołu. Nie ma co ukrywać – zna ten dział od podszewki i wszystko chodzi w nim jak w zegarku.
Mówi, że kampanie na Facebooku robiła, gdy niektórzy na chleb mówili „pep” – chociaż nie wiemy, czy w to wierzyć, bo wygląda całkiem młodo. Gdy pochwaliła się wtedy przyjacielowi swoją nową pracą i zajawką, to patrzył na nią z politowaniem, zastanawiając się, czy starczy jej na rachunki. Starcza. Dzisiaj, jako Head of Performance Marketing, jej praca opiera się na liczbach, wynikach i analizach. Dobrała zespół zdolnych marketingowców, nad którymi każdego dnia czuwa – niezależnie od tego, czy pracuje w biurze, czy otacza się piękną aurą i promieniami włoskiego, kojącego Słońca, czy też przebywa w klimatycznym domu pod Trójmiastem. Ta praca brzmi jak bajka, prawda?
W wolnym czasie cziluje przy kadzidłach (nie oceniamy), gotuje (czekamy, aż to udowodni) i (tutaj szok i niedowierzanie!) podróżuje. Czasem na weekend, czasem na rok. Zwykle podczas tych jej wyjazdów towarzyszy nam strach, czy w ogóle wróci. Na szczęście na integracje i wigilie firmowe zawsze wraca. Mówi, że lubi jeździć tam, gdzie może dobrze zjeść. Chwała niebiosom, że mamy w Polsce takie dobre pierogi!
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.