samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
O Pucku, marketingu inwestycji deweloperskich i obecnej sytuacji na rynku nieruchomości.
Rozmowa Adrianny Sowińskiej z Mikołajem Soitz Promocja inwestycji deweloperskich to trudny i rozbudowany temat, zależny od wielu czynników. #SamNektar, który przygotowaliśmy na ten temat, ma formę wywiadu: marketingowca z ekspertem […]
Czy to dobry moment, aby zacząć budować markę osobistą na LinkedIn?
Marka osobista, czyli personal branding, to w ostatnim czasie bardzo nośny i modny temat. LinkedIn, jako największa na świecie platforma dla profesjonalistów, stał się nieodzownym narzędziem dla tych, którzy chcą […]
Twórz skuteczne kampanie w Microsoft Ads
Wprowadzenie do Microsoft Ads Microsoft Ads, potężna platforma reklamowa online, wcześniej znana jako Bing Ads, oferuje firmom dostęp do milionów potencjalnych klientów poprzez Microsoft Search Network i strony partnerskie. Wykorzystaj […]
Jak skutecznie reklamować swoją markę na TikToku?
Potężne narzędzie marketingowe TikTok to platforma, która zyskała olbrzymią popularność na całym świecie. Obecnie TikTok może pochwalić się ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Nie dziwi fakt, że reklama na TikToku […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Potężne narzędzie marketingowe TikTok to platforma, która zyskała olbrzymią popularność na całym świecie. Obecnie TikTok może pochwalić się ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Nie dziwi fakt, że reklama na TikToku […]
Jak Marketing Automation zmienia biznes: rozmowa z Katarzyną Dudzic z GetResponse
Marketing automation to jedno z najpotężniejszych narzędzi, które firmy mogą wykorzystać, aby zoptymalizować swoje działania marketingowe i osiągnąć lepsze wyniki. Niestety, wiele przedsiębiorstw wciąż nie w pełni wykorzystuje potencjał, jaki […]
Skuteczna kampania reklamowa w Pinterest Ads: przewodnik
Wprowadzenie do kampanii reklamowych na Pinterest Pinterest stał się potężnym narzędziem marketingowym zwłaszcza dla marek, które stawiają na wizualny content marketing. Platforma ta, z ponad 400 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, […]
Jak zdobyć klientów dla startupu
Startowanie z nowym biznesem to zawsze wyzwanie, szczególnie jeśli chodzi o zdobycie pierwszych klientów. Kluczowym elementem sukcesu każdego startupu jest skuteczna strategia marketingowa, która przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i zbuduje […]
Marketing Automation – jak automatyzacja marketingu może zrewolucjonizować Twoją firmę
Automatyzacja marketingu to odpowiedź na rosnące potrzeby firm, które chcą efektywnie zarządzać swoimi działaniami marketingowymi. GetResponse to jedno z narzędzi, które umożliwia automatyzację tych procesów, oszczędzając czas i zasoby, jednocześnie […]
Kampania reklamowa dla branży beauty
Branża beauty nieustannie ewoluuje, stale dostosowując się do zmieniających się trendów i preferencji konsumentów. W obliczu rosnącej konkurencji kluczowe staje się skuteczne wykorzystanie narzędzi reklamowych, które pozwolą na dotarcie do […]
Strategia kampanii reklamowej dla e-commerce w branży fashion
Konkurencja w branży fashion pod względem liczby reklamodawców jest bardzo intensywna. Aby wyróżnić się na tle innych marek i przyciągnąć uwagę klientów, niezbędne są skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce, które […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Konkurencja w branży fashion pod względem liczby reklamodawców jest bardzo intensywna. Aby wyróżnić się na tle innych marek i przyciągnąć uwagę klientów, niezbędne są skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce, które […]
Content Marketing dla Sklepów Internetowych
Konkurencja w e-commerce jest niezwykle zacięta, dlatego wyróżnienie się na rynku może być sporym wyzwaniem. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które mogą pomóc sklepom internetowym przyciągnąć i utrzymać klientów, jest content […]