samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wypłynęłyśmy na szerokie wody… digital marketingu.
I wcale nie potrzebowałyśmy do tego wioseł, tylko naszego wyjątkowego klienta: MOWI. Zacznijmy od początku Pozwól, że przedstawimy Ci naszego klienta. O ile jeszcze go nie znasz. Główny bohater tego […]
Świąteczne cuda z narzędziami AI.
Końcówka roku, to doskonały czas, by wznieść swoją kreatywność na jeszcze wyższy level. Świąteczny szał reklamowy z roku na rok zaczyna się coraz szybciej, nawet chwilę po Halloweenowym boo(m). Te […]

Social media w e-commerce — jak wykorzystać je do zwiększania sprzedaży w sklepie online?
Skoro mowa o social media w służbie e-commerce, przykład nasuwa się tylko jeden. home&you to ceniona marka, która specjalizuje się w sprzedaży produktów do wyposażenia i dekoracji wnętrz. Asortyment dostępny […]
Ogarnij kampanie i sociale przed Black Friday!
Ani się nie obejrzeliśmy, a już minął październik, a wraz z nim pierwszy miesiąc czwartego kwartału. To ostatni dzwonek, aby przygotować swój marketing na Black Friday (w tym roku przypada […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Ani się nie obejrzeliśmy, a już minął październik, a wraz z nim pierwszy miesiąc czwartego kwartału. To ostatni dzwonek, aby przygotować swój marketing na Black Friday (w tym roku przypada […]
Dobre praktyki w komunikacji i kampaniach B2B: klucz do skutecznej obecności marki w social mediach.
W dynamicznym środowisku biznesowym media społecznościowe odgrywają ważną rolę w strategii marketingowej, nawet w przypadku komunikacji B2B. Dotarcie do klientów biznesowych oraz utrzymanie długoterminowych relacji poprzez obecność marki na platformach […]
Pszczoły odleciały, nadszedł czas na zmiany. Nowa odsłona Beeffective.
We wrześniu 2023 ogłosiliśmy „miastu i światu” zmianę, nad którą z wytężeniem pracowaliśmy dniami i nocami. Co się u nas wydarzyło? Przeszliśmy rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. […]
Planszówki i puzzle w erze digital. Kreatywna komunikacja w social media.
Opcji na spędzanie wolnego czasu masz, umówmy się — naprawdę wiele. A z każdym dniem… coraz więcej. Wydaje się, że jedna premiera gry na konsolę goni drugą. A jednak, gdy przyjrzymy się zachowaniom konsumentów… oni naprawdę chętnie poza […]
Dlaczego pozyskanie leadów to nie wszystko? O obsłudze zapytań ofertowych słów kilka.
Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Aby dźwignia ta nie była w żaden sposób przyblokowana, należy spełnić szereg warunków — jednym z nich jest poprawna obsługa zapytań ofertowych. Pozyskanie leadów to nie wszystko, a nic tak nie boli, jak […]
Konsumenci 2023. Kluczowe trendy, które wpływają na e-commerce.
Masz wrażenie, że ostatnie lata to okres niekończącego się pasma kryzysów, zmian, rewolucji, napięcia i niepewności? Patrząc na wydarzenia, jakie miały miejsce od roku 2020, jest to poniekąd prawda. Moment, w którym dotarły do nas pierwsze informacje o nietoperzach z pewnej […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
W obecnym świecie, w którym konsumenci spędzają coraz więcej czasu online, materiały wideo stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. Niezależnie od platformy, po której się poruszamy, wideo odgrywa istotną rolę […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
W obecnym świecie, w którym konsumenci spędzają coraz więcej czasu online, materiały wideo stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. Niezależnie od platformy, po której się poruszamy, wideo odgrywa istotną rolę […]
Facebook umiera czy żyje w najlepsze? O budowaniu społeczności na platformie.
Od kilku lat da się słyszeć zdanie, że Facebook umiera. Czy także Tobie zdarzyło się zastanawiać nad sensem obecności Twojego brandu lub marki, którą zarządzasz jako brand manager, w tym […]