Social Media? Zadbamy o Twoje kanały jak o swoje! Działania w mediach społecznościowych to jedna z naszych kluczowych kompetencji.
We współpracy z klientem, na podstawie przeprowadzonych warsztatów, stworzymy spójną strategię obecności marki w social media. Kompleksowo zarządzamy profilami marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku i YouTube.
Wydajne narzędzie sprzedażowe
Realizujemy działania komunikacyjne w celu budowania wizerunku oraz zaangażowanej grupy followersów wokół brandów. Udowadniamy naszym klientom, że kanały social media to wydajne narzędzie sprzedażowe, a zarządzanie profilami w mediach społecznościowych to nie tylko regularne publikowanie postów, ale tworzenie contentu, który angażuje i buduje naszą markę.
Działania, które realizujemy, wynikają z wypracowanej strategii, którą konsekwentnie wdrażamy, a wszelkie postępy cyklicznie raportujemy, aby weryfikować czy obrany kierunek jest zgodny z trendami i angażuje społeczność.



Prowadzimy efektywne działania na platformach
Tworzymy angażujący content, który regularnie publikujemy na fanpage’ach. Monitorujemy i analizujemy działania oraz budujemy zaangażowaną społeczność. Dbamy o odpowiednią komunikację i mikronarracje.
Przygotowujemy harmonogram publikacji, uwzględniając content statyczny i video. Publikujemy posty, dbając o spójność i estetykę feedu, angażujące InstaStories i kreatywne Reelsy.
Budujemy profesjonalny wizerunek klientów jako ekspertów w branży. Wykorzystujemy do tego wszystkie możliwości, jakie daje prowadzenie konta firmowego LinkedIn.
YouTube
Pomagamy klientom rozwijać kanał tak, aby stał się idealną formą promocji firmy. Dbamy o atrakcyjne materiały wizualne oraz opisy filmów dostosowane do SEO.
Monitorujemy oraz optymalizujemy działania promocyjne oraz organiczne.
Pomagamy w utworzeniu i prowadzeniu konta na Pinterście, tak, aby wykorzystać jego potencjał sprzedażowy. Regularnie publikujemy zdjęcia i grafiki, dbamy o treści zoptymalizowane pod kątem SEO.
TikTok
Realizujemy działania organiczne oraz reklamowe, które wygenerują ruch i przyciągną konwertujących użytkowników.
Za pomocą konta na Twitterze docieramy do osób, dla których serwis jest narzędziem pracy i komunikacji, zarówno poprzez zamieszczanie treści i reagowanie na komentarze, jak i reklamę.
Dlaczego warto prowadzić social media?
Media społecznościowe są potężnym narzędziem, a działania za ich pośrednictwem mogą przynieść wiele korzyści. Firma, prowadząc działania w kanałach social media, może wiele zyskać. Główne korzyści to:
#nowYouKnow
rozpoznawalność
Social media to doskonałe narzędzie do budowania świadomości i docierania do szerokiego grona odbiorców.
#betterTogether
budowanie relacji
Social media umożliwiają bezpośrednią interakcję z Twoimi klientami, a to doskonała okazja do nawiązania dialogu i zrozumienia potrzeb grupy docelowej.
#lookAtThis
promowanie produktów i usług
Kanały społecznościowe są skutecznym narzędziem do zaprezentowania oferty. Dodatkowo możliwość wykorzystania reklam na platformach społecznościowych pozwala dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów.
#stayTuned
monitoring i analiza konkurencji
Social media stanowią cenne źródło wiedzy na temat strategii i oferty innych firm oraz trendów w branży.
#growGrow
pozyskiwanie nowych klientów
Publikowanie angażujących, kreatywnych treści, może pomóc zainteresować potencjalnych klientów, a tym samym rozwijać sprzedaż.
Dla kogo?
Małe firmy
Social media są idealnym narzędziem dla małych biznesów, które stawiają pierwsze kroki w kanale digital. Dzięki mediom społecznościowym firmy mogą rozpocząć działania w digitalu, prowadzić kampanie marketingowe, budować świadomość marki, generować ruch na stronie internetowej oraz prowadzić regularne interakcje z odbiorcami i zarządzać wizerunkiem firmy.
Duże firmy
Social media są świetnym kanałem komunikacji i promocji odpowiednim dla dużych firm. Większe biznesy mogą czerpać wiele korzyści z wykorzystania mediów społecznościowych w swojej strategii digital marketingowej, począwszy od możliwości realizowania kampanii reklamowych i promocyjnych, przez budowanie wizerunku i stałą, dwukierunkową interakcję z klientami, aż po monitorowanie konkurencji.
Potrzebujesz konsultacji?
Jak działamy w kanałach social media?
Działania w kanałach social media poprzedzamy stworzeniem strategii obecności w kanale digital. W tym celu analizujemy środowisko, w którym funkcjonuje dana marka oraz jej grupę docelową. Weryfikujemy kanały social media, aby sprawdzić dopasowanie treści do grupy odbiorców, częstotliwość publikacji oraz wykorzystywane grafiki. Co miesiąc przygotowujemy propozycję contentu, który przed publikacją na profilach jest akceptowany przez Klienta, a następnie publikowany według ustalonego harmonogramu. Na początku miesiąca przygotowujemy raport prezentujący efekty działań na profilach.
Efekty mówią same za siebie
Zobacz case study klientów, którzy powierzyli nam opracowanie strategii. Przedstawiamy wyzwania, jakie stały przed klientem oraz działania, które zostały wdrożone, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.

Toyota Walder
Wielokanałowe działania reklamowe wraz z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla autoryzowanego dealera Toyoty.

Ubongo
Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego

Winning Moves
Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter