Dlaczego warto zadbać o personal branding na LinkedIn?
Warto mieć action plan na LinkedIn
Dobrze trafił_ś! Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną strategię obecności na LinkedIn. Dlaczego warto dbać o swój personal branding? Sprawdź liczby!
69% pracowników oczekuje od swoich szefów, że będą aktywni w social mediach.
22% przedstawicieli pokolenia Z deklaruje, że obecność „góry organizacji” w social media zachęca ich do aplikowania do firmy.
Treści udostępniane przez użytkowników indywidualnych są 8x bardziej angażujące i 16x częściej czytane niż posty strony firmowej.
80% leadów B2B generowanych w social media pochodzi z LinkedIna.
65% firm B2B pozyskało klienta za pośrednictwem LinkedIna.
82% kupujących chętniej rozważają zakup od marki, gdy jej reprezentanci mają profesjonalnie wypełnione profile na LinkedInie.
Blisko połowa kandydatów szuka w social media informacji o potencjalnym przełożonym i współpracownikach.
Dlaczego Prezes powinien mieć profil na LinkedIn i dbać o swój personal branding?
- + Kluczowe wsparcie social sellingu przez top management
- + Motywowanie zespołu przez osobisty przykład
- + Strategiczne podejście do komunikacji
- + Wzmacnianie wiarygodności
- + Cyfrowy networking na najwyższym poziomie
- + Regularność i konsekwencja w działaniu
Jak pracujemy w obszarze wsparcia w budowaniu marki osobistej na LinkedIn?
Audyt profilu na LinkedIn
Na start przeprowadzamy szczegółowy audyt Twojego profilu na LinkedIn. Analizujemy wszystkie elementy, od zdjęcia profilowego po sekcje dotyczące doświadczenia i umiejętności, aby zidentyfikować obszary wymagające poprawy.
Budowanie marki osobistej
W ramach konsultacji oferujemy trzy bloki tematyczne: konsultacje dot. upgrade’u profilu, konsultacje dot. planu na aktywności i kampanii płatnych, konsultacje dot. budowania marki osobistej na LinkedIn. Wspólnie opracowujemy Twoją unikalną wartość i sposób jej prezentacji, aby wzmocnić Twoją pozycję na rynku.
Strategia obecności na LinkedIn
Tworzymy kompleksową strategię obecności na LinkedIn, którą dostarczamy w formacie PDF. Dokument zawiera szczegółowy plan działań, rekomendacje dot. linii komunikacyjnych i harmonogramu publikacji, abyś mógł/mogła konsekwentnie budować swoją markę osobistą.
Tworzenie contentu
Oferujemy profesjonalne usługi tworzenia treści, w tym zdjęć i wideo, aby Twój profil był atrakcyjny i angażujący. Zadbamy o to, by materiały wizualne były zgodne z Twoją strategią marki i przyciągały uwagę odbiorców.
Bieżące wsparcie
Każdego miesiąca zapewniamy bieżące wsparcie, monitorując efektywność działań i dostosowując strategię w razie potrzeby. Regularne konsultacje i analiza wyników pozwolą na bieżąco optymalizować Twoją obecność na LinkedIn, aby osiągać jak najlepsze rezultaty.
Potrzebujesz konsultacji, jaki blok tematyczny dla efektywnych działań, jako marka osobista na LinkedIn, wybrać?
Zaczynamy naszą przygodę z personal brandingiem!
ETAP 1: Konsultacje
W ramach konsultacji oferujemy trzy bloki tematyczne:
+ konsultacje dot. upgrade’u profilu,
+ konsultacje dot. planu na aktywności i kampanii płatnych,
+ konsultacje dot. budowania marki osobistej na LinkedIn.
Potrzebujesz pełnego zakresu danej konsultacji? Skontaktuj się z nami!
ETAP 2: Strategia i kreacja
Na tym etapie spodziewaj się, że dostarczymy Ci strategię na LinkedIn jako dokument PDF, a także wesprzemy w przygotowaniu opisów i grafik na profilu osobistym.
ETAP 3: Content
Content is the king! Wiadomo. Jako Beeffective przygotujemy dla Ciebie sesję zdjęciową oraz nagrania video. We wszystkim pomożemy: wcześniej dostarczymy wytyczne, jak przygotować się do tych wydarzeń.
ETAP 4: Bieżące wsparcie
Pracujemy w cyklach miesięcznych. Wesprzemy Cię w przygotowywaniu harmonogramów treści na dany miesiąc, a także zarekomendujemy działania płatne.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Potrzebujesz konsultacji, jak najefektywniej działać na LinkedIn?
Centrum Riviera
Naszą misją jest wyróżnienie Centrum Riviera na tle innych centrów handlowych w województwie pomorskim. Przygotowaliśmy komunikację, w której wybrzmiewa claim marki: Miasto Ludzie Spotkania.
Hewelt Deweloper
Hewelt Deweloper to rodzinna firma z Pucka, której naprawdę zależy na regionie, z którego się wywodzi. Zajęliśmy się przygotowaniem marketingu inwestycji deweloperskiej Wiktoria Park i budowaniem świadomości marki Hewelt Deweloper.
RICA
Rica to producent i dystrybutor naturalnych kosmetyków do włosów wyprodukowanych w Sycylii. W składzie produktów znajduje się woda wulkaniczna oraz wyciąg z opuncji figowej. Marka RICA dba o środowisko, wykorzystując lokalne składniki naturalne, co jest głęboko zakorzenione w ich DNA. Marka wywodzi się z Sycylii. RICA łączy naukę i naturę, tworząc najnowocześniejsze receptury w branży kosmetycznej.