Poznaj najpiękniejszego członka Beeffective. Tego erudytę rozpoznasz, gdy tylko wypowie do Ciebie pierwsze zdanie swoim głębokim, męskim głosem i spojrzy Ci prosto w oczy… Sorry, to nie miał być opis na Tindera?
SUPERMOCE
– piękne zdjęcia, piękne copy, piękny Konrad
– koneser i znawca TikToka
– złota rączka naszego biura
Skończył historię sztuki, więc z wielu możliwych scenariuszy, dobrze że skończył w Beeffective. Teraz mści się na naszym #Atelier zgłaszając poprawki do wszystkiego, realizując tym samym niespełnione ambicje grafika. Dzięki temu możesz mieć pewność, że w koordynowanych przez niego projektach nie będzie nawet najmniejszego przesunięcia czy błędu. Sam nazywa to drobiazgowością, ale my znamy kilka innych, jak się domyślasz, brzydszych określeń na tę cechę… Co za szczęście, że nadrabia urodą i uśmiechem.
Wszystkie dziewczyny w Beeffective mówią, że Konrad jest piękny. Rzadziej wspominają o jego pięknym umyśle, ale on jest przekonany, że to tylko kwestia niedopowiedzenia. Na pewno ma rację.
Konrad swój czar przenosi na kręcone rolki dodając im szczyptę magii. Lubi video, lubi design i lubi robić zdjęcia. Korzystamy z tego, że nie tylko sobie! Jest miłośnikiem kadrów inspirowanych obrazami Edwarda Hoppera. W jego nieskazitelnych zdjęciach odnajdziesz sporo artyzmu połączonego z profesjonalizmem.
Pociągnie nawet najbardziej wymagający projekt do końca. Na szczęście wiele niewiast z #TeamSocial jest gotowych do otarcia jego czoła, gdy niestrudzony ofiarnie zapracowuje się dla naszych klientów.
Niektórzy binge-watchują seriale, on to robi ze “Sprawą dla reportera”.
Poza tym, za dnia słucha jazzu, a nocami… chociaż w sumie, co na integracjach, zostaje na integracjach. Zdradzimy tylko, że tancerz i aktor z niego wyborowy. Let’s dance!
Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.
Nasza historia z TikTok'iem rozpoczęła się od virala!
Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
CUX to rewolucyjne, pierwsze w historii narzędzie do automatyzacji analityki i UX, dzięki któremu jesteśmy w stanie w sposób precyzyjny rozpoznać wzorce zachowań klientów oraz poprawić ich doświadczenie, poprzez rozpoznanie źródła problemu.
Zwiększenie świadomości i znajomości marki Alekseon wśród potencjalnych klientów, decydujących się na rozbudowę swojego sklepu internetowego.
Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego