Konrad Dydziński
Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.
Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!
Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
CUX to rewolucyjne, pierwsze w historii narzędzie do automatyzacji analityki i UX, dzięki któremu jesteśmy w stanie w sposób precyzyjny rozpoznać wzorce zachowań klientów oraz poprawić ich doświadczenie, poprzez rozpoznanie źródła problemu.
Zwiększenie świadomości i znajomości marki Alekseon wśród potencjalnych klientów, decydujących się na rozbudowę swojego sklepu internetowego.
Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego