beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
17.11.2023/
Bayer – Zdrowie w Twoich nerkach

Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.

/
Park Handlowy w Gdańsku

Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń…

/
Alekseon

Zwiększenie świadomości i znajomości marki Alekseon wśród potencjalnych klientów, decydujących się na rozbudowę swojego sklepu internetowego.

/
Flawless

Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.

/
Lactima

Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.

/
Mana Mana

Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.

14.11.2023/
Domówka

Wprowadzenie na rynek nowej gry, zapewniając jej strategię i dalsze, digitalowe wdrożenie.

/
Škoda Plichta

Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.

22.10.2023/
Grupa Plichta

W szeregach Beeffective mamy wielu miłośników czterech kółek, którzy z entuzjazmem rozpoczęli prace nad tym projektem. Grupa działająca w tylu obszarach motoryzacyjnych to niezwykle ciekawe wyzwanie dla naszej agencji. Puszczamy sprzęgło i zaczynamy!

20.10.2023/
Winning Moves​

Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter

19.10.2023/
Big Star Shoes

Konsekwentnie realizowane pod kątem zakupów działania efemeryczne, okazały się jednym z kluczowych aspektów w strategii e-marketingowej e-commerce Big Star Shoes.

18.10.2023/
AB Inwestor

Odświeżenie wizerunku marki, co podwyższyło prestiż oferty mieszkań i kampanii w digitalu.