Początki
Jak do tego doszło?
Oczywiście zaczęliśmy od warsztatów z klientem. Następnie przygotowaliśmy strategię działań w digitalu dla marki oraz key visual. Dla marki Nail4U opracowaliśmy również claim “Precyzja w Twoich rękach”. Wszystko po to, aby nasze działania były spójne i realizowały ustalone z klientem cele. Dzięki temu mogliśmy nadać marce zupełnie nowy, dopasowany do trendów w branży kosmetycznej charakter.
Strategia
Precyzja w działaniach
Facebook i Instagram były głównymi kanałami, wykorzystując różnorodne formaty treści, w tym standardowe posty, karuzele, Reelsy i Stories. Angażowaliśmy społeczność stylistek poprzez publikowanie interesujących treści. Przygotowywaliśmy angażujące formaty zgodnie z opracowaną wcześniej strategią. Stworzenie spójnej i angażującej tematyki wizualnej we wszystkich postach, uatrakcyjniło i uspójniło siatkę profilu zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku.
Kampania
Działania płatne
Zarządzając kampaniami reklamowymi, skoncentrowaliśmy się na maksymalizacji zasięgu i zaangażowania odbiorców. Dodatkowo przygotowaliśmy kampanię leadową, dzięki której nowe użytkowniczki mogły zakupić zestaw testowy bestsellerów w promocyjnej cenie.
W komunikacji i kampaniach świetnie sprawdziły się również wszelkie promocje i konkursy. Tego typu akcje znacznie zwiększyły ruch na stronie oraz interakcję użytkowników pod postami.
- + Kampania skutecznie dotarła do łącznie 1 190 920 unikalnych użytkowników.
- + Osiągnęliśmy 19 490 kliknięć w linki przy imponującym CPC wynoszącym 156 PLN i wygenerowaliśmy 2 057 leadów przy średnim koszcie 8,52 PLN za leada. Ogólny CPM wynosił 1,49 PLN.
- + Znacząco wzrosło zainteresowanie na Instagramie przy niższym CPC wynoszącym 0,76 PLN.
- + Szczególne sukcesy: Promocyjny filmik prezentujący pilniki Nail4U osiągnął największe zaangażowanie z 4 278 aktywnościami przy minimalnym koszcie 0,01 PLN.
Akcje promocyjne i konkursy
Dodatkowe działania
W ramach prowadzenia komunikacji dla Nail4U tworzyliśmy również dodatkowe akcje promocyjne i konkursowe, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. To obejmowało zaplanowane promocje, dzięki którym wzrastały liczby wyświetleń strony i kliknięcia w linki przy konkurencyjnym koszcie.