beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
04.07.2022/
Targetowanie na TikToku – skuteczne dotarcie do grupy docelowej

Każdy użytkownik Internetu zapewne wie, że TikTok jest najprężniej działającym medium na świecie. Liczba aktywnych użytkowników nieustannie rośnie, a tendencja wzrostowa utrzymuje się od dłuższego czasu i nic nie wskazuje […]

27.06.2022/
Kreatywny content w mediach społecznościowych

Social media to sport dla wymagających. Tutaj trzeba uderzyć w punkt, by stanąć na lajkowym podium. Twój kreatywny content publikowany w mediach społecznościowych, to przecież tylko wierzchołek góry, efekt wcześniej […]

20.06.2022/
Czy poprawnie wybierasz cel reklamowy?

Każda osoba tworząca kampanię reklamową przy użyciu dedykowanego panelu, takiego jak FB Ads, LinkedIn Ads lub Google Ads, stanęła na samym początku przed dylematem: czy poprawnie wybieram cel reklamowy? Jest […]

13.06.2022/
Skuteczna sprzedaż na Instagramie

Już od dobrych kilku lat e-commerce rośnie w siłę i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Trudno nie zauważyć też wynikającej z tego […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Już od dobrych kilku lat e-commerce rośnie w siłę i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Trudno nie zauważyć też wynikającej z tego […]

06.06.2022/
Kompozycja w grafice użytkowej

Zgodnie z definicją, kompozycja to połączenie i zaaranżowanie elementów wizualnych w taki sposób, aby były przyjemne i łatwe w odbiorze. Stosowanie jej we właściwy sposób naprowadza odbiorcę na to, co […]

30.05.2022/
Czy każdy marketingowiec powinien robić TikToki?

Obecna moda na prowadzenie kont na TikToku zalała falą gorącej lawy wszystkich marketingowców w Polsce. Tylko najwytrwalsi powstają niczym Feniks z popiołów, wycierają kurz boomerstwa ze swojego czoła i ponownie […]

23.05.2022/
Wdrażamy Google Analytics 4

Dlaczego trzeba przejść na Google Analytics 4? Przejście na Google Analytics 4 jest niezbędne do tego, żeby nie stracić danych oraz by móc wciąż analizować liczby i zdarzenia, które przy […]

16.05.2022/
Projektowanie graficzne w detalach

„Nie! To jest brzydkie. Proszę o kontrpropozycję”. Ile razy słyszałem to zdanie? Bardzo wiele razy. W sumie to dobrze, przynajmniej projekt się rozwinął, ale niesmak pozostał. Nasuwa się jednak zasadnicze pytanie: […]

09.05.2022/
Blog ekspercki – dobre praktyki cyklu #SamNektar

Inspiracją do artykułu, który właśnie czytasz na naszym blogu, był tak naprawdę… on sam. Tak się złożyło, że w ramach cyklu #SamNektar, eksperci z Beeffective podzielili się swoją wiedzą już […]

25.04.2022/
Jak rozwinąć swoją kreatywność?

Zacznijmy od badania, które przeprowadziło Adobe w 2012 roku (które nadal uważam za aktualne). Polegało ono na przepytaniu kilku tysięcy osób z największych gospodarek zachodnich w temacie kreatywności. 80% badanych […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Zacznijmy od badania, które przeprowadziło Adobe w 2012 roku (które nadal uważam za aktualne). Polegało ono na przepytaniu kilku tysięcy osób z największych gospodarek zachodnich w temacie kreatywności. 80% badanych […]

15.04.2022/
Jak sprzedawać ideę? – marketing NGO w słusznej sprawie

Ostatni czas pokazał jak niezwykle ważny jest pierwiastek społeczny, który drzemie w naszym społeczeństwie. Obywatele organizowali się spontanicznie i realizowali pewne działania w duchu potrzeby. Jednakże to jest działanie, które […]