samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Spójność wizualna na Instagramie
Spójność wizualna to temat wielokrotnie u nas poruszany. Jesteśmy jednak zdania, że kropla drąży skałę, dlatego nie zamierzamy się poddawać i cyklicznie powracamy do tego tematu. Niezależnie od tego, czy […]
Jak planować budżet marketingowy na 2023?
Połowa roku to ten czas, w którym podsumowujemy stopień zrealizowanych celów na ten rok, ale też zaczynamy tworzyć listę narzędzi i obszarów do zagospodarowania w kolejnym okresie. Natomiast jesień przeznaczamy […]
Targetowanie na TikToku – skuteczne dotarcie do grupy docelowej
Każdy użytkownik Internetu zapewne wie, że TikTok jest najprężniej działającym medium na świecie. Liczba aktywnych użytkowników nieustannie rośnie, a tendencja wzrostowa utrzymuje się od dłuższego czasu i nic nie wskazuje […]
Kreatywny content w mediach społecznościowych
Social media to sport dla wymagających. Tutaj trzeba uderzyć w punkt, by stanąć na lajkowym podium. Twój kreatywny content publikowany w mediach społecznościowych, to przecież tylko wierzchołek góry, efekt wcześniej […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Social media to sport dla wymagających. Tutaj trzeba uderzyć w punkt, by stanąć na lajkowym podium. Twój kreatywny content publikowany w mediach społecznościowych, to przecież tylko wierzchołek góry, efekt wcześniej […]
Czy poprawnie wybierasz cel reklamowy?
Każda osoba tworząca kampanię reklamową przy użyciu dedykowanego panelu, takiego jak FB Ads, LinkedIn Ads lub Google Ads, stanęła na samym początku przed dylematem: czy poprawnie wybieram cel reklamowy? Jest […]
Skuteczna sprzedaż na Instagramie
Już od dobrych kilku lat e-commerce rośnie w siłę i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Trudno nie zauważyć też wynikającej z tego […]
Kompozycja w grafice użytkowej
Zgodnie z definicją, kompozycja to połączenie i zaaranżowanie elementów wizualnych w taki sposób, aby były przyjemne i łatwe w odbiorze. Stosowanie jej we właściwy sposób naprowadza odbiorcę na to, co […]
Czy każdy marketingowiec powinien robić TikToki?
Obecna moda na prowadzenie kont na TikToku zalała falą gorącej lawy wszystkich marketingowców w Polsce. Tylko najwytrwalsi powstają niczym Feniks z popiołów, wycierają kurz boomerstwa ze swojego czoła i ponownie […]
Wdrażamy Google Analytics 4
Dlaczego trzeba przejść na Google Analytics 4? Przejście na Google Analytics 4 jest niezbędne do tego, żeby nie stracić danych oraz by móc wciąż analizować liczby i zdarzenia, które przy […]
Projektowanie graficzne w detalach
„Nie! To jest brzydkie. Proszę o kontrpropozycję”. Ile razy słyszałem to zdanie? Bardzo wiele razy. W sumie to dobrze, przynajmniej projekt się rozwinął, ale niesmak pozostał. Nasuwa się jednak zasadnicze pytanie: […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
„Nie! To jest brzydkie. Proszę o kontrpropozycję”. Ile razy słyszałem to zdanie? Bardzo wiele razy. W sumie to dobrze, przynajmniej projekt się rozwinął, ale niesmak pozostał. Nasuwa się jednak zasadnicze pytanie: […]
Blog ekspercki – dobre praktyki cyklu #SamNektar
Inspiracją do artykułu, który właśnie czytasz na naszym blogu, był tak naprawdę… on sam. Tak się złożyło, że w ramach cyklu #SamNektar, eksperci z Beeffective podzielili się swoją wiedzą już […]