beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
24.10.2022/
Efektywna kampania na Pintereście

Usłyszałeś już ostatni gwizdek w maratonie przygotowań do działań w Q4? Black Friday, święta, promocje, zniżki, karty lojalnościowe… Trochę tego jest. Pamiętaj, że zawsze warto wszystkie działania rozłożyć najlepiej według […]

18.10.2022/
Zaangażowana społeczność w social media – jak ją budować?

Na dobry początek chcę Ci bardzo pogratulować! Dlaczego? Już tłumaczę! Jeśli zainteresował Cię tytuł tego artykułu i chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej na temat budowania zaangażowanej społeczności w social media, […]

10.10.2022/
Black Friday – jak się do niego przygotować?

Black Friday – tej akcji promocyjnej nie trzeba przedstawiać. Rozgościła się w Polsce na stałe w 2015 roku. To dzień, w którym można liczyć na niższe ceny produktów, zarówno w […]

03.10.2022/
Komunikacja kryzysowa w Social Media

Jest sobota, spokojny wieczór przy Netflixie, gdy nagle z błogiego odpoczynku wyrywa Cię wibrujący telefon. Na zarządzanym przez Ciebie fanpage’u mnożą się powiadomienia. Nie wiesz co się dzieje i pomimo […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Jest sobota, spokojny wieczór przy Netflixie, gdy nagle z błogiego odpoczynku wyrywa Cię wibrujący telefon. Na zarządzanym przez Ciebie fanpage’u mnożą się powiadomienia. Nie wiesz co się dzieje i pomimo […]

26.09.2022/
Google Consent Mode na stronie www – co to jest? Omawiamy tryb uzyskiwania zgody

Strony www oraz aplikacje, z jakich korzystasz, najczęściej korzystają z usług pomiarowych. Zbierają i przechowują informacje o działaniach, jakie wykonasz podczas przeglądania witryny czy korzystania z aplikacji. Podczas rozpoczęcia podróży […]

19.09.2022/
Imprezowa komunikacja. Co zrobić, by działała?

Podobno najlepiej opowiada się o czymś, co się dobrze zna… Dlatego w moim debiutanckim nektarze przygotowałam analizę dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką są imprezowicze. W tekście przedstawiam kilka przykładów […]

12.09.2022/
Niestandardowe raporty w GA4 – dostosuj analitykę pod siebie

Zdążyłeś się już zdenerwować, że w nowej wersji Google Analytics 4 nie ma Twoich ulubionych raportów? Nie Ty jeden. Brak podstawowych raportów sprawia, że już pokutuje przekonanie, jakoby nowy Analytics […]

05.09.2022/
Siatki modułowe w kompozycji graficznej

Siatki modułowe w grafice to system planowania, który poprzez nakładanie na siebie linii pionowych i poziomych dzieli obszar pracy na mniejsze części (moduły), które korespondują ze sobą w matematycznym porządku. […]

29.08.2022/
Mistrzowsko wykorzystuj OBIEG CONTENTU

Zapewne wielu osobom nie jest obce powiedzenie: „Content is king”, za którym krok w krok podąża drugie, nie mniej znane: „Distribution is queen”. Kiedy więc powstaje dobry, poradnikowy tekst, który […]

22.08.2022/
Persony marki w strategii marketingowej

Czy jesteś w stanie stworzyć komunikację marki, która jest angażująca, odpowiada na pytania, które rodzą się w głowie klienta i rezonuje na poziomie wartości pomiędzy dwoma stronami bez znajomości grupy […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Czy jesteś w stanie stworzyć komunikację marki, która jest angażująca, odpowiada na pytania, które rodzą się w głowie klienta i rezonuje na poziomie wartości pomiędzy dwoma stronami bez znajomości grupy […]

15.08.2022/
Rzetelny brief marketingowy – o czym należy pamiętać?

Kiedy potrzebujemy jakiegoś produktu, szukamy go w oparciu o parametry, oczekiwania oraz budżet, jakim dysponujemy. Mix tych wytycznych powoduje, że otrzymujemy to, co spełnia nasze oczekiwania, a tym samym jest […]