Co potrzeba? Będzie zrobione. W końcu nie ma, że się nie da. Oto najbardziej konkretna osoba w Beeffective.
SUPERMOCE
– co potrzeba, to ogarnie
– pracuje szybko i skutecznie
– lubi kreatywność językową i lubi wyzwania
Karolina ogarnie każdy projekt. Zleci, dopilnuje, dopracuje. Terminy jak są wpisane, tak będą przestrzegane. Zawsze. To definicja jej profesjonalizmu. Jej drugą ogromną zaletą jest duże poczucie sprawiedliwości, co przekłada się na jakość jej pracy i relacje z zespołem. Poza tym, lubi wyzwania. Trudne spotkanie z Klientem? Idzie. Prezentacja dla studentów w poniedziałek rano? Zrobi. Wdrożenie nowego projektu? Już leci.
Mówi, że uchodzi za firmową grammar nazi. Trudno się nie zgodzić. Poprawki potrafi zlecać szybciej, niż ładują nam się pliki. Zna język reklamy i zna się na zarządzaniu projektami. Chętnie uczestniczy w burzach. Mówi, że jako Social Media Team Leaderka każdego dnia uczy się, w jaki sposób najlepiej działać zespołowo właśnie.
Karolina doskonale wie, że “życie to są chwile” a “świat nie wierzy łzom”. Z tego powodu czasem zmyka na city breaki, cieszy się urokami kolejnych miast i z uśmiechem chwyta hiszpańskie słońce.
Jest bardziej rozważna niż romantyczna. To odpowiednia osoba do pogadania o podcastach kryminalnych i seryjnych zabójcach. Ale spokojnie, nie ma powodów do obaw… Chyba. Zdradzimy, że ze wszystkich osób z Beeffective, jej naprawdę nie chcesz podpaść. A o to w sumie łatwo, bo typowy dzień Karoli w Beeffective wygląda tak:
8:50: Witajcie kochani, dziś mam dobry humor, nic mi go nie zepsuje…
10:30: Jestem rozczarowana.
Jak widzicie, nie ma lekko. Chyba że na integracjach, czy po godzinach. Wtedy staje się opiekuńcza albo zmienia się w Karola Strasburgera i organizuje nam najfajniejsze teleturnieje, które wspominamy przez resztę roku!
Dużą zaletą pracy z Karoliną są jej niebanalne powiedzonka, które często przemyca w rozmowie. Mieszkała w świętokrzyskim, potem 10 lat w Krakowie, teraz w Gdyni, więc jej język to… regionalne multikulti! Nadużywa “jo”, mówi, że mężczyźni noszą pikolaki, a jak nie ogarniasz, to jesteś ciućma. Właśnie tak wygląda każdy small talk z Karolą, gdy tylko poznasz ją trochę lepiej.
W agencji reklamowej chciała pracować, odkąd zobaczyła w dzieciństwie, jak Filip ze Stasiem z “W pustyni i w puszczy” w serialu “Na Wspólnej” mieli stworzyć… kampanię dżemu. Dziś tworzy znacznie, znacznie więcej niż reklamy marmolad, a (jesteśmy przekonani!), najlepsze dopiero przed nią. W końcu to naprawdę zdolna bestia.
Doppelherz - niemiecka marka oferująca suplementy diety i wyroby medyczne dla dorosłych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 100 lat. W portfolio marki znajdziemy produkty dobrze znane i lubiane przez szerokie grono odbiorców w każdym wieku.
Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.
Nasza historia z TikTok'iem rozpoczęła się od virala!
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.
Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter
Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego