Robi kampanie, które robią wrażenie. Zarządza Performancem, tak, że wyniki same robią przed klientami performens. Serio.
SUPERMOCE
– żadna analiza i kampania jej nie straszna
– robiła kampanie, zanim to było modne
Anita ma do siebie największy dystans w całej firmie. Wynika to z tego, że przez długi czas pracowała ze słonecznej Sycylii. To ok. 3000 km z naszego biura. Gdyby złożyło się tak, że Anita chciałaby przyjść na spotkanie w naszej sali konferencyjnej pieszo ze swojego mieszkania na Sycylii, zajęłoby jej to 17 dni. Dobrze, że na czacie, niezależnie gdzie jest, odpisuje w 17 sekund. W podobnym tempie weryfikuje pracę i potencjalne fakapy swojego zespołu. Nie ma co ukrywać – zna ten dział od podszewki i wszystko chodzi w nim jak w zegarku.
Mówi, że kampanie na Facebooku robiła, gdy niektórzy na chleb mówili „pep” – chociaż nie wiemy, czy w to wierzyć, bo wygląda całkiem młodo. Gdy pochwaliła się wtedy przyjacielowi swoją nową pracą i zajawką, to patrzył na nią z politowaniem, zastanawiając się, czy starczy jej na rachunki. Starcza. Dzisiaj, jako Head of Performance Marketing, jej praca opiera się na liczbach, wynikach i analizach. Dobrała zespół zdolnych marketingowców, nad którymi każdego dnia czuwa – niezależnie od tego, czy pracuje w biurze, czy otacza się piękną aurą i promieniami włoskiego, kojącego Słońca, czy też przebywa w klimatycznym domu pod Trójmiastem. Ta praca brzmi jak bajka, prawda?
W wolnym czasie cziluje przy kadzidłach (nie oceniamy), gotuje (czekamy, aż to udowodni) i (tutaj szok i niedowierzanie!) podróżuje. Czasem na weekend, czasem na rok. Zwykle podczas tych jej wyjazdów towarzyszy nam strach, czy w ogóle wróci. Na szczęście na integracje i wigilie firmowe zawsze wraca. Mówi, że lubi jeździć tam, gdzie może dobrze zjeść. Chwała niebiosom, że mamy w Polsce takie dobre pierogi!
Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.
Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej i nowe lejki reklamowe.
W szeregach Beeffective mamy wielu miłośników czterech kółek, którzy z entuzjazmem rozpoczęli prace nad tym projektem. Grupa działająca w tylu obszarach motoryzacyjnych to niezwykle ciekawe wyzwanie dla naszej agencji. Puszczamy sprzęgło i zaczynamy!
Konsekwentnie realizowane pod kątem zakupów działania efemeryczne, okazały się jednym z kluczowych aspektów w strategii e-marketingowej e-commerce Big Star Shoes.
Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie!
Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym.
Opracowanie strategii komunikacji, design systemu wraz z pełnym wdrożeniem w ekosystem Facebooka i działań płatnych.
Generowaliśmy 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie