beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
14.11.2023/
Škoda Plichta

Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.

22.10.2023/
Grupa Plichta

W szeregach Beeffective mamy wielu miłośników czterech kółek, którzy z entuzjazmem rozpoczęli prace nad tym projektem. Grupa działająca w tylu obszarach motoryzacyjnych to niezwykle ciekawe wyzwanie dla naszej agencji. Puszczamy sprzęgło i zaczynamy!

20.10.2023/
Winning Moves​

Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter

19.10.2023/
Big Star Shoes

Konsekwentnie realizowane pod kątem zakupów działania efemeryczne, okazały się jednym z kluczowych aspektów w strategii e-marketingowej e-commerce Big Star Shoes.

18.10.2023/
AB Inwestor

Odświeżenie wizerunku marki, co podwyższyło prestiż oferty mieszkań i kampanii w digitalu.

15.10.2023/
home&you

Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie!

13.10.2023/
Ubongo

Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego

10.10.2023/
Toyota Walder

Wielokanałowe działania reklamowe wraz z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla autoryzowanego dealera Toyoty.

08.10.2023/
Flexus

Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym.

07.10.2023/
Esotiq

Angażująca komunikacja wspierająca sprzedaż online w ekosystemie Meta Ads.

06.10.2023/
JD Kulej

Naszym zadaniem było wzmocnienie wizerunku dealera, jako lokalnego eksperta motoryzacyjnego, z dostosowaniem komunikacji do charakteru każdej z marek dostępnych w sprzedaży.

02.10.2023/
Batory Food Hall

Zwiększenie świadomości nowego miejsca na kulinarnej mapie Trójmiasta.