Wyzwanie
Dla tak znanej marki modowej priorytetowym obszarem była sekcja Sklep, w której możliwe jest prezentowanie i sprzedawanie produktów klientom bezpośrednio z poziomu Facebooka.
Rozwinęliśmy tę przestrzeń i za pomocą zewnętrznego narzędzia WooBox dodaliśmy w menu dodatkową kategorię Katalog, do której załączyliśmy plik z aktualną kolekcją, dzięki czemu klientki marki mogły obejrzeć całościową ofertę.
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/10/06.01-szlafroki2-1024x1024.jpg)
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/10/B-Esotiq_1811_v6-perfumy-1024x1024.jpg)
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/10/B-Esotiq_1811_v620-1024x1024.jpg)
Prawdziwa twarz marki
Zważywszy na to, że odbiorcy bardziej angażują się pod treściami pokazującym prawdziwą twarz marki, organizowaliśmy sesje zdjęciowe bezpośrednio w salonach Esotiq. Prezentowaliśmy prawdziwe twarze ekspedientek i produkty ukazane na wieszakach.
164 000
obserwujących profil
30 %
średnie dotarcie do posta
Zasięg organiczny
W swoich działaniach podkreślaliśmy akcje specjalne, w których wykorzystaliśmy boty. Dzięki odpowiednim ustawieniom jeden z nich pozyskał organicznie zasięg wynoszący 132 233, 204 reakcje i 780 komentarzy. Jest to przykład interakcji z fanami, który pokazuje, że marka podąża za trendami.
Spójność wizualna
Zadbaliśmy również o jednolitą identyfikację graficzną marki na Facebooku. Zadbaliśmy o to, by na każdą okoliczność czy akcję rabatową profil miał odpowiednią oprawę. Znakomita większość użytkowników marki to klienci mobile, dlatego tak ważny był dla nas idealny wygląd profilu w aplikacji FB.
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/10/estotiq_mockup.jpg)