Anita Piasecka
Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.
Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej i nowe lejki reklamowe.
W szeregach Beeffective mamy wielu miłośników czterech kółek, którzy z entuzjazmem rozpoczęli prace nad tym projektem. Grupa działająca w tylu obszarach motoryzacyjnych to niezwykle ciekawe wyzwanie dla naszej agencji. Puszczamy sprzęgło i zaczynamy!
Konsekwentnie realizowane pod kątem zakupów działania efemeryczne, okazały się jednym z kluczowych aspektów w strategii e-marketingowej e-commerce Big Star Shoes.
Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie!
Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym.
Opracowanie strategii komunikacji, design systemu wraz z pełnym wdrożeniem w ekosystem Facebooka i działań płatnych.
Generowaliśmy 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie