samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Google Consent Mode na stronie www – co to jest? Omawiamy tryb uzyskiwania zgody
Strony www oraz aplikacje, z jakich korzystasz, najczęściej korzystają z usług pomiarowych. Zbierają i przechowują informacje o działaniach, jakie wykonasz podczas przeglądania witryny czy korzystania z aplikacji. Podczas rozpoczęcia podróży […]
Imprezowa komunikacja. Co zrobić, by działała?
Podobno najlepiej opowiada się o czymś, co się dobrze zna… Dlatego w moim debiutanckim nektarze przygotowałam analizę dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką są imprezowicze. W tekście przedstawiam kilka przykładów […]
Niestandardowe raporty w GA4 – dostosuj analitykę pod siebie
Zdążyłeś się już zdenerwować, że w nowej wersji Google Analytics 4 nie ma Twoich ulubionych raportów? Nie Ty jeden. Brak podstawowych raportów sprawia, że już pokutuje przekonanie, jakoby nowy Analytics […]
Siatki modułowe w kompozycji graficznej
Siatki modułowe w grafice to system planowania, który poprzez nakładanie na siebie linii pionowych i poziomych dzieli obszar pracy na mniejsze części (moduły), które korespondują ze sobą w matematycznym porządku. […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Siatki modułowe w grafice to system planowania, który poprzez nakładanie na siebie linii pionowych i poziomych dzieli obszar pracy na mniejsze części (moduły), które korespondują ze sobą w matematycznym porządku. […]
Mistrzowsko wykorzystuj OBIEG CONTENTU
Zapewne wielu osobom nie jest obce powiedzenie: „Content is king”, za którym krok w krok podąża drugie, nie mniej znane: „Distribution is queen”. Kiedy więc powstaje dobry, poradnikowy tekst, który […]
Persony marki w strategii marketingowej
Czy jesteś w stanie stworzyć komunikację marki, która jest angażująca, odpowiada na pytania, które rodzą się w głowie klienta i rezonuje na poziomie wartości pomiędzy dwoma stronami bez znajomości grupy […]
Rzetelny brief marketingowy – o czym należy pamiętać?
Kiedy potrzebujemy jakiegoś produktu, szukamy go w oparciu o parametry, oczekiwania oraz budżet, jakim dysponujemy. Mix tych wytycznych powoduje, że otrzymujemy to, co spełnia nasze oczekiwania, a tym samym jest […]
Jak wdrażać trendy na TikToku?
TikTok jest najszybciej rozwijającą się platformą rozrywkową na świecie. Już w 2021 roku liczba użytkowników przekroczyła miliard w skali globalnej i z pewnością wciąż będzie rosła! Na TikToku można odnaleźć […]
Słuszna koncepcja kreatywna
Ten rok jest dla Beeffective bardzo interesujący. Po pierwsze dlatego, że obchodzimy 7 rok działalności. Po drugie cały czas poszerzamy nasze agencyjne grono o kolejne super osobistości. Przez ostatni rok […]
Tone of voice jako element strategii komunikacji marki
Strategia komunikacji marki zawiera już w swojej nazwie element, który bezpośrednio tyczy się języka. To za jego pośrednictwem przekazujemy komunikaty odbiorcom. W tym artykule będę chciała pokazać, jak ważne jest, […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Strategia komunikacji marki zawiera już w swojej nazwie element, który bezpośrednio tyczy się języka. To za jego pośrednictwem przekazujemy komunikaty odbiorcom. W tym artykule będę chciała pokazać, jak ważne jest, […]