samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Twórz samodzielnie trójwymiarowe posty
Możliwość publikowania trójwymiarowych zdjęć na Facebooku pojawiła się w zeszłym roku i szybko zaskarbiła sobie szerokie grono sympatyków. Nic w tym dziwnego, grafikę można przygotować w prosty sposób, a rezultat jest bardzo przyjemny w odbiorze.
Poznaj Google Data Studio
W jednym miejscu połącz dane z systemów reklamowych i zwizualizuj wyniki tak, by w jednym panelu podglądać efekty kampanii reklamowych.
Targetuj efektywnie na LinkedInie
Menedżer Kampanii na LinkedInie w ostatnich miesiącach przeszedł prawdziwą rewolucję! Coraz bardziej upodabnia się do Menedżera Reklam, którego znamy z Facebooka.
Częstotliwość reklam na Facebooku
Co zrobić, gdy Twoje reklamy wyświetlane są zbyt często? Czy warto dążyć do częstotliwości na poziomie 1.0? W dzisiejszym wydaniu naszego eksperckiego cyklu #samnektar postaram się przybliżyć to pojęcie oraz pomóc w odpowiedniej interpretacji wyników.
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Co zrobić, gdy Twoje reklamy wyświetlane są zbyt często? Czy warto dążyć do częstotliwości na poziomie 1.0? W dzisiejszym wydaniu naszego eksperckiego cyklu #samnektar postaram się przybliżyć to pojęcie oraz pomóc w odpowiedniej interpretacji wyników.
Przygotuj reklamę elastyczną w Google Ads
Kiedy nie dysponujesz odpowiednimi zasobami graficznymi, finansowymi lub czasowymi, możesz w prosty sposób z pomocą systemu Google Ads przygotować reklamę elastyczną w Google Display Network.
Używaj zdjęć stockowych z głową
Dziś zaprezentuję Ci poradnik pokazujący problematykę komunikacji w social media, prowadzonej przy pomocy zdjęć z baz internetowych, uwzględniający również sposoby kreatywnego radzenia sobie, kiedy trzeba ich użyć.
Prowadź efektywny profil na Instagramie dla branży FMCG
Tworząc strategię działań na Instagramie, warto wziąć pod uwagę branżę, w której działamy, specyficzne wymagania i dobre praktyki, które wykorzystują marki o podobnym profilu działalności.
Buduj napięcie przed startem projektu
Wprowadzenie nowego produktu, działania rebrandingowe lub wielkie otwarcie nowej lokalizacji powinno być wcześniej dokładnie przemyślane, a każdy punkt odpowiednio zaplanowany i sukcesywnie wdrażany.
Działaj zgodnie z nowym algorytmem LinkedIna
Dzisiaj skupię się na zmianach w algorytmie LinkedIna. Odpowiem na pytanie, dlaczego niektóre treści rozchodzą się szeroko, a niektóre nie.
LinkedIn wprowadził czterostopniowy algorytm, który odpowiada za dystrybucję treści w ramach feedu. Poniżej opisuję jego działanie.
Stwórz spójny grid na Instagramie
Instagram świetnie nadaje się do prowadzenia biznesu, może być jego doskonałą wizytówką – szczególnie wtedy, gdy sprzedajesz piękne produkty, pracujesz w niezwykłych wnętrzach lub gdy po prostu lubisz się dzielić życiem swojej firmy.
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Instagram świetnie nadaje się do prowadzenia biznesu, może być jego doskonałą wizytówką – szczególnie wtedy, gdy sprzedajesz piękne produkty, pracujesz w niezwykłych wnętrzach lub gdy po prostu lubisz się dzielić życiem swojej firmy.
Przekieruj ruch Allegro na swoją stronę www
Kto poszukuje ruchu w branży nieruchomości, ten wie, że wyszukiwarka Google jest pomysłem najdroższym. Dlatego przy realizacji kampanii dla deweloperów szukamy alternatywnych metod pozyskania ruchu na stronę www, optymalizując koszty.