beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
09.07.2019/
Poznaj narzędzie konfiguracji zdarzeń Facebooka

O tym, że tworzenie analityki internetowej nie jest najłatwiejszą rzeczą w codziennej pracy digital marketerów, nie trzeba nikogo przekonywać. Poszukiwanie odpowiednich miejsc konwersji i konfigurowanie ich dostępnymi sposobami jest dosyć skomplikowane. Na szczęście z pomocą przychodzi Facebook ze swoim narzędziem konfiguracji zdarzeń.

02.07.2019/
Poznaj Librę – nową walutę Facebooka

Mark Zuckerberg na swoim prywatnym profilu ogłosił niedawno, że Facebook zawiązał stowarzyszenie Libra, zajmujące się rozwojem ogólnoświatowej waluty opartej na technologii blockchain.
Istotne jest, że Facebook nie rzuca słów na wiatr, a do swojego przedsięwzięcia zwerbował 27 partnerów, w tym takich finansowych i technologicznych gigantów jak Visa, Mastercard, PayPal czy Uber.

25.06.2019/
Korzystaj z RTM i twórz posty warte 1000 reakcji

Jak zdobyć 1000 reakcji pod postem? Odpowiedź jest prosta: Real Time Marketing! Niestety przygotowanie wystrzałowego materiału, to już nieco trudniejsze zadanie, wymagające zastosowania kilku reguł.

18.06.2019/
Zaangażuj pracowników do działań na LinkedIn

Profile osobiste pracowników to wizytówka firmy. Nie ma lepszych ambasadorów niż Twoi zaangażowani pracownicy, którzy tworzą pozytywny wizerunek miejsca pracy.

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Profile osobiste pracowników to wizytówka firmy. Nie ma lepszych ambasadorów niż Twoi zaangażowani pracownicy, którzy tworzą pozytywny wizerunek miejsca pracy.

11.06.2019/
Organizuj konkursy i angażuj społeczność Twojej marki

Konkursy organizowane w mediach społecznościowych są atrakcyjnym sposobem na angażowanie aktualnych, jak i pozyskanie nowych fanów marki. Dokładnie przemyślany, dobrze zorganizowany i przeprowadzony konkurs to gwarancja szerokiego zasięgu i dużej aktywności użytkowników.

04.06.2019/
Twórz samodzielnie trójwymiarowe posty

Możliwość publikowania trójwymiarowych zdjęć na Facebooku pojawiła się w zeszłym roku i szybko zaskarbiła sobie szerokie grono sympatyków. Nic w tym dziwnego, grafikę można przygotować w prosty sposób, a rezultat jest bardzo przyjemny w odbiorze.

28.05.2019/
Poznaj Google Data Studio

W jednym miejscu połącz dane z systemów reklamowych i zwizualizuj wyniki tak, by w jednym panelu podglądać efekty kampanii reklamowych.

21.05.2019/
Targetuj efektywnie na LinkedInie

Menedżer Kampanii na LinkedInie w ostatnich miesiącach przeszedł prawdziwą rewolucję! Coraz bardziej upodabnia się do Menedżera Reklam, którego znamy z Facebooka.

14.05.2019/
Częstotliwość reklam na Facebooku

Co zrobić, gdy Twoje reklamy wyświetlane są zbyt często? Czy warto dążyć do częstotliwości na poziomie 1.0? W dzisiejszym wydaniu naszego eksperckiego cyklu #samnektar postaram się przybliżyć to pojęcie oraz pomóc w odpowiedniej interpretacji wyników.

07.05.2019/
Przygotuj reklamę elastyczną w Google Ads

Kiedy nie dysponujesz odpowiednimi zasobami graficznymi, finansowymi lub czasowymi, możesz w prosty sposób z pomocą systemu Google Ads przygotować reklamę elastyczną w Google Display Network.

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Kiedy nie dysponujesz odpowiednimi zasobami graficznymi, finansowymi lub czasowymi, możesz w prosty sposób z pomocą systemu Google Ads przygotować reklamę elastyczną w Google Display Network.

29.04.2019/
Używaj zdjęć stockowych z głową

Dziś zaprezentuję Ci poradnik pokazujący problematykę komunikacji w social media, prowadzonej przy pomocy zdjęć z baz internetowych, uwzględniający również sposoby kreatywnego radzenia sobie, kiedy trzeba ich użyć.