samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Korzystaj z RTM i twórz posty warte 1000 reakcji
Jak zdobyć 1000 reakcji pod postem? Odpowiedź jest prosta: Real Time Marketing! Niestety przygotowanie wystrzałowego materiału, to już nieco trudniejsze zadanie, wymagające zastosowania kilku reguł.
Zaangażuj pracowników do działań na LinkedIn
Profile osobiste pracowników to wizytówka firmy. Nie ma lepszych ambasadorów niż Twoi zaangażowani pracownicy, którzy tworzą pozytywny wizerunek miejsca pracy.
Organizuj konkursy i angażuj społeczność Twojej marki
Konkursy organizowane w mediach społecznościowych są atrakcyjnym sposobem na angażowanie aktualnych, jak i pozyskanie nowych fanów marki. Dokładnie przemyślany, dobrze zorganizowany i przeprowadzony konkurs to gwarancja szerokiego zasięgu i dużej aktywności użytkowników.
Twórz samodzielnie trójwymiarowe posty
Możliwość publikowania trójwymiarowych zdjęć na Facebooku pojawiła się w zeszłym roku i szybko zaskarbiła sobie szerokie grono sympatyków. Nic w tym dziwnego, grafikę można przygotować w prosty sposób, a rezultat jest bardzo przyjemny w odbiorze.
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Możliwość publikowania trójwymiarowych zdjęć na Facebooku pojawiła się w zeszłym roku i szybko zaskarbiła sobie szerokie grono sympatyków. Nic w tym dziwnego, grafikę można przygotować w prosty sposób, a rezultat jest bardzo przyjemny w odbiorze.
Poznaj Google Data Studio
W jednym miejscu połącz dane z systemów reklamowych i zwizualizuj wyniki tak, by w jednym panelu podglądać efekty kampanii reklamowych.
Targetuj efektywnie na LinkedInie
Menedżer Kampanii na LinkedInie w ostatnich miesiącach przeszedł prawdziwą rewolucję! Coraz bardziej upodabnia się do Menedżera Reklam, którego znamy z Facebooka.
Częstotliwość reklam na Facebooku
Co zrobić, gdy Twoje reklamy wyświetlane są zbyt często? Czy warto dążyć do częstotliwości na poziomie 1.0? W dzisiejszym wydaniu naszego eksperckiego cyklu #samnektar postaram się przybliżyć to pojęcie oraz pomóc w odpowiedniej interpretacji wyników.
Przygotuj reklamę elastyczną w Google Ads
Kiedy nie dysponujesz odpowiednimi zasobami graficznymi, finansowymi lub czasowymi, możesz w prosty sposób z pomocą systemu Google Ads przygotować reklamę elastyczną w Google Display Network.
Używaj zdjęć stockowych z głową
Dziś zaprezentuję Ci poradnik pokazujący problematykę komunikacji w social media, prowadzonej przy pomocy zdjęć z baz internetowych, uwzględniający również sposoby kreatywnego radzenia sobie, kiedy trzeba ich użyć.
Prowadź efektywny profil na Instagramie dla branży FMCG
Tworząc strategię działań na Instagramie, warto wziąć pod uwagę branżę, w której działamy, specyficzne wymagania i dobre praktyki, które wykorzystują marki o podobnym profilu działalności.
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Tworząc strategię działań na Instagramie, warto wziąć pod uwagę branżę, w której działamy, specyficzne wymagania i dobre praktyki, które wykorzystują marki o podobnym profilu działalności.
Buduj napięcie przed startem projektu
Wprowadzenie nowego produktu, działania rebrandingowe lub wielkie otwarcie nowej lokalizacji powinno być wcześniej dokładnie przemyślane, a każdy punkt odpowiednio zaplanowany i sukcesywnie wdrażany.