beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
07.10.2019/
Efektywna promocja wydarzenia – od pomysłu po realizację

  Udział w różnego rodzaju wydarzeniach takich jak targi, czy konferencje, to dla każdej firmy świetna okazja do budowania pozytywnego wizerunku oraz zaprezentowania najnowszych produktów czy usług. Obecność na eventach […]

30.09.2019/
Wykorzystuj Sales Navigator do strategii sprzedażowej na LinkedIn

Platforma LinkedIn z miesiąca na miesiąc rośnie w siłę w kontekście przybywającej liczby użytkowników oraz nowych mechanizmów sprzedażowych. Microsoft, który kupił serwis za 26 mld dolarów, zastanawia się, jak intensywnie […]

23.09.2019/
Wykorzystuj Showcase page na LinkedIn

Jeżeli pracujesz w branży związanej z nowym technologiami, czy marketingiem lub po prostu działasz w środowisku biznesowym, na pewno masz już swój profil prywatny w serwisie LinkedIn. Platforma w ostatnim czasie […]

16.09.2019/
Krótki audyt Twojego e-commerce w 5 krokach

Prowadzisz aktywną kampanię reklamową, mającą na celu generowanie sprzedaży w e-commerce? Jednak osiągane wyniki wciąż nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, a ruch pozyskiwany na stronie nie przynosi pożądanej ilości konwersji? […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Prowadzisz aktywną kampanię reklamową, mającą na celu generowanie sprzedaży w e-commerce? Jednak osiągane wyniki wciąż nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, a ruch pozyskiwany na stronie nie przynosi pożądanej ilości konwersji? […]

30.08.2019/
Poznaj Menedżera Google Ads

Przełączanie się między kontami Google Ads potrafi być dość uciążliwe, zwłaszcza wtedy, kiedy ich liczba się zwiększa. Na szczęście Google przybywa z pomocą wszystkim specjalistom od reklamy i pozwala na utworzenie […]

28.08.2019/
Przygotuj posty o podwójnej mocy rażenia

Post łączony to oryginalny i przyciągający uwagę pomysł na kreatywną publikację w social media. Chociaż kreacja sprawia wrażenie występowania dwóch osobnych postów, tak naprawdę jest to jedna całościowa grafika. Jak […]

16.08.2019/
Poznaj nowe trendy w relacjach na Facebooku

Relacje na Facebooku to bardzo popularny sposób pokazywania efemerycznych treści, zyskujący coraz szersze grono zwolenników komunikacji w social media. Udostępnianie relacji z Instagrama bezpośrednio na profile Facebooka jest już możliwe […]

06.08.2019/
Korzystaj z Konta Premium na LinkedInie

Ostatnie miesiące obfitują w nowości wdrażane na platformie LinkedIn. Popełniliśmy na ten temat już kilka nektarów, a końca nie widać! Pisaliśmy już między innymi o wykorzystaniu nowego menedżera kampanii, w […]

23.07.2019/
Zarządzaj contentem przez Creator Studio

Creator Studio to zestaw narzędzi dla twórców contentu i administratorów social media, niezbędnych do skutecznego publikowania treści na wielu stronach jednocześnie, a także do monitorowania ich skuteczności. Stworzone zostało przede wszystkim z myślą o twórcach video i transmisji LIVE, ale przyda się również osobom czuwającym nad contentem z ramienia agencji marketingowych.

15.07.2019/
Zintegruj działania reklamowe Facebook i Google Ads

Dzięki zintegrowanym działaniom w obu kanałach, nasz współczynnik ROAS może być naprawdę wysoki, a lejek sprzedażowy sukcesywnie wypełniany od góry do dołu. Jak kierować swoją kampanią i jak interpretować dane, aby Facebook i Google się wzajemnie uzupełniały?

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Dzięki zintegrowanym działaniom w obu kanałach, nasz współczynnik ROAS może być naprawdę wysoki, a lejek sprzedażowy sukcesywnie wypełniany od góry do dołu. Jak kierować swoją kampanią i jak interpretować dane, aby Facebook i Google się wzajemnie uzupełniały?

09.07.2019/
Poznaj narzędzie konfiguracji zdarzeń Facebooka

O tym, że tworzenie analityki internetowej nie jest najłatwiejszą rzeczą w codziennej pracy digital marketerów, nie trzeba nikogo przekonywać. Poszukiwanie odpowiednich miejsc konwersji i konfigurowanie ich dostępnymi sposobami jest dosyć skomplikowane. Na szczęście z pomocą przychodzi Facebook ze swoim narzędziem konfiguracji zdarzeń.