samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Jak wykorzystać opcje językowe na LinkedIn?
W USA, czy Holandii, już co drugi mieszkaniec ma konto w serwisie LinkedIn. Takie wyniki nie pozostawiają złudzeń. Platforma się rozwija i zdobywa coraz więcej użytkowników na całym świecie, w […]
PUBLIKUJ POSTY W WIZYTÓWCE GOOGLE
Jeżeli wydaje Ci się, że należy regularnie publikować posty na Facebook’u to wiedz, że Google również oczekuje od Ciebie systematycznego wrzucania postów i to przynajmniej raz w tygodniu. Gdzie można […]
Jak ustawić reguły na koncie Google Ads?
Zwykło się mówić, że reguły są po to, żeby je łamać. W przypadku kampanii Google Ads, łamanie reguł lub ich brak może narazić nas na dodatkową pracę albo prowadzenie nieefektywnych […]
Pozycjonowanie w YouTube? Krótkie SEO w 9 krokach
Pamiętasz, jak pytali nas o to, kim chcemy zostać w przyszłości? Ja odpowiadałem: „piłkarzem”. Natomiast ostatnio słyszałem historię, kiedy na to samo pytanie mała dziewczynka odpowiedziała: „youtuberem”. Szok? Niekoniecznie… Może […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Pamiętasz, jak pytali nas o to, kim chcemy zostać w przyszłości? Ja odpowiadałem: „piłkarzem”. Natomiast ostatnio słyszałem historię, kiedy na to samo pytanie mała dziewczynka odpowiedziała: „youtuberem”. Szok? Niekoniecznie… Może […]
Zero Waste, czyli recykling contentu
Jak prowadzić regularną komunikację w mediach społecznościowych, kiedy nie dysponuje się dużymi zasobami graficznymi? Jednym ze sposobów jest podarowanie drugiego życia kreacjom, które już wcześniej były wykorzystane. Poznaj efektywne metody […]
Efektywna promocja wydarzenia – od pomysłu po realizację
Udział w różnego rodzaju wydarzeniach takich jak targi, czy konferencje, to dla każdej firmy świetna okazja do budowania pozytywnego wizerunku oraz zaprezentowania najnowszych produktów czy usług. Obecność na eventach […]
Wykorzystuj Sales Navigator do strategii sprzedażowej na LinkedIn
Platforma LinkedIn z miesiąca na miesiąc rośnie w siłę w kontekście przybywającej liczby użytkowników oraz nowych mechanizmów sprzedażowych. Microsoft, który kupił serwis za 26 mld dolarów, zastanawia się, jak intensywnie […]
Wykorzystuj Showcase page na LinkedIn
Jeżeli pracujesz w branży związanej z nowym technologiami, czy marketingiem lub po prostu działasz w środowisku biznesowym, na pewno masz już swój profil prywatny w serwisie LinkedIn. Platforma w ostatnim czasie […]
Krótki audyt Twojego e-commerce w 5 krokach
Prowadzisz aktywną kampanię reklamową, mającą na celu generowanie sprzedaży w e-commerce? Jednak osiągane wyniki wciąż nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, a ruch pozyskiwany na stronie nie przynosi pożądanej ilości konwersji? […]
Poznaj Menedżera Google Ads
Przełączanie się między kontami Google Ads potrafi być dość uciążliwe, zwłaszcza wtedy, kiedy ich liczba się zwiększa. Na szczęście Google przybywa z pomocą wszystkim specjalistom od reklamy i pozwala na utworzenie […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Przełączanie się między kontami Google Ads potrafi być dość uciążliwe, zwłaszcza wtedy, kiedy ich liczba się zwiększa. Na szczęście Google przybywa z pomocą wszystkim specjalistom od reklamy i pozwala na utworzenie […]
Przygotuj posty o podwójnej mocy rażenia
Post łączony to oryginalny i przyciągający uwagę pomysł na kreatywną publikację w social media. Chociaż kreacja sprawia wrażenie występowania dwóch osobnych postów, tak naprawdę jest to jedna całościowa grafika. Jak […]