beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
07.02.2022/
Jak NIE planować budżetów marketingowych?

Pewnego dnia przykuwa Twoją uwagę film promujący jedną z marek sklepu meblowego na YouTube. W tej chwili nie potrzebujesz nowych mebli do swojego domu, dlatego też, pomimo zachęcającego CTA, nie […]

31.01.2022/
Typografia w marketingu

Głównym celem projektowania graficznego jest przekazanie treści odbiorcy za pomocą kompozycji, barwy, hierarchii oraz typografii. Mam wrażenie, że właśnie to ostatnie narzędzie jest najbardziej niedoceniane. Ale czy słusznie? Zanim przejdziemy […]

24.01.2022/
Poznaj 3 kluczowe obszary działań na Instagramie

Prowadząc efektywne działania w social media, bardzo często szukamy odpowiedzi na wiele, spędzających nam sen z powiek pytań. Czy wybrany przez nas cel jest tym właściwym? Czy nasze kampanie są […]

17.01.2022/
Witryny cashback i programy lojalnościowe zyskują na popularności!

Janek i Magda, planując ferie w górach, zaopatrzyli się właśnie w nowe narty. Po weryfikacji opinii, rekomendacji online, porównaniu parametrów i ceny wciąż nie mogli podjąć decyzji, którą z dwóch […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Janek i Magda, planując ferie w górach, zaopatrzyli się właśnie w nowe narty. Po weryfikacji opinii, rekomendacji online, porównaniu parametrów i ceny wciąż nie mogli podjąć decyzji, którą z dwóch […]

10.01.2022/
15 sposobów na większą produktywność w pracy

Wypoczęci i zmotywowani wchodzimy w kolejny nowy rok. Głowa pełna jest pomysłów i planów do zrealizowania, nie tylko tych osobistych, ale również związanych z pracą i karierą. Problem w tym, […]

03.01.2022/
Testy A/B na stronie www z wykorzystaniem Google Optimize

Prowadząc firmę, prędzej czy później przychodzi na myśl pytanie – czy mogę zrobić coś lepiej? Rozwój i doskonalenie jest naturalnym procesem biznesowym, a usprawnianie swojej strony internetowej jest w obecnych […]

23.12.2021/
Trendy Social Media w 2022

W 2021 r. przekonaliśmy się, że obecność marek w kanale internetowym jest niezbędna do budowania świadomości i realizowania celów biznesowych. We wciąż obecnym pandemicznym okresie obserwujemy, że chętnie spędzamy czas […]

20.12.2021/
Myśl obrazem. Czyli Twój przyjaciel – kreatywny moodboard

I see you. Tak witają się członkowie plemienia Na’vi w filmie Avatar. Pomyślałem, że to ciekawe. Dlaczego tak? Można odnaleźć interpretację, mówiącą o tym, że chodzi o otwartość na drugą […]

13.12.2021/
Co wydarzyło się w social media w 2021 roku?

2021 to kolejny rok oswajania się z pandemiczną rzeczywistością, coraz większej świadomości marek o konieczności bycia w digitalu i umiejętnego odpowiadania na potrzeby swoich konsumentów, którzy codziennie korzystają z mediów […]

06.12.2021/
Strategia dotarcia do branży IT

Polska branża IT prężnie działa, pracując dla klientów na całym świecie, ale jednocześnie, nieustannie poszukuje ludzi do pracy na rynku rodzimym. Nic dziwnego, że rynek usług programistycznych w Polsce staje się […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Polska branża IT prężnie działa, pracując dla klientów na całym świecie, ale jednocześnie, nieustannie poszukuje ludzi do pracy na rynku rodzimym. Nic dziwnego, że rynek usług programistycznych w Polsce staje się […]

29.11.2021/
Skuteczny Employer Branding w mediach społecznościowych

Jednym z ważnych obszarów budowania pozytywnego wizerunku firmy jest dbałość o Employer Branding. Jeżeli organizacja ma być postrzegana, jako atrakcyjne miejsce pracy – tak dla potencjalnych kandydatów, jak i tych […]