Pokłoń się, paziu. Rozmawiasz z Królową. Zachowaj stosowną odległość, bądź grzeczny, i poznaj Head of Social Media Beeffective.
SUPERMOCE
– koordynuje wszystko wszędzie naraz
– cnoty? Cierpliwość i wytrwałość
– zimna krew w każdej sytuacji
Karierę Klaudii w Beeffective mógłby obrazować zwrot “od pucybuta do milionera”, gdyby nie to, że większość wypłaty wydaje od razu po jej otrzymaniu.
Zapytasz: na co? Przede wszystkim na wyjazdy, na przykład do Włoch. Oraz na outfity na te wyjazdy. I akcesoria do outfitów. Podobno codziennie przed zaśnięciem dziękuje niebiosom za wynalezienie PayPo. “Dzień dobry” z daleka mówią jej wszyscy okoliczni kurierzy.
Zna wszystkie modne miejsca, o czym szybko dowiesz się z jej Instagrama. Gdy jedzie na urlop, całe biuro śledzi jej relacje live. Klaudia jest też mistrzynią gotowania. Jak w pracy, tak w kuchni: dobiera sobie zdolnych sous-chefów i dzieje się magia.
Kierując #TeamSocial wyznaje zasadę zimnego chowu. Gdy przychodzi nowy narybek, lubi go rzucić na głęboką wodę projektową. Mówi: “jeśli pływasz, to się nadajesz”. Nic dziwnego, że po tych spartańskich próbach jej zespół to same lśniące perełki kreatywności. Nie ma przypadków i nie ma, że się czegoś nie da zrobić.
Kieruje zespołem, kieruje studiami Social Media Manager x WSAiB, właściwie to może pokierować wszystkim. Oczywiście poza samochodem, ale od tego ma szoferów. W końcu to królowa.
Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.
Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.
Wprowadzenie na rynek nowej gry, zapewniając jej strategię i dalsze, digitalowe wdrożenie.
Zdobyliśmy 300 000 followersów na Instagramie!
Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym.
Angażująca komunikacja wspierająca sprzedaż online w ekosystemie Meta Ads.
Promocja miasta w otwarty i nowoczesny sposób.
Zwiększenie świadomości nowego miejsca na kulinarnej mapie Trójmiasta.