- Budowanie świadomości brandu na rynku polskim i ukraińskim.
- Zgromadzenie zaangażowanej społeczności wokół marki.
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/10/2foto_head_1-1024x533.png)
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/11/foto_head_1_jpg-1024x533.jpg)
Warsztaty i strategia
Przed rozpoczęciem regularnych działań, wypracowaliśmy strategię obecności brandu w kanale digital.
Jej głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz zgromadzenie wokół niej zaangażowanej społeczności. Strategię poprzedziły warsztaty z Klientem, w ramach których przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania brandu i zbudowaliśmy zintegrowany lejek sprzedażowy w digital marketingu.
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/11/mockup_3_jpg.jpg)
Kreatywny content
Dążąc do osiągnięcia określonych założeń, regularnie tworzymy i implementujemy angażujący content – posty na Facebooku i Instagramie oraz relacje efemeryczne.
Aby zaangażować użytkowników i zachęcić ich do spróbowania produktów marki Lactima, stworzyliśmy cykl „Serowe Inspiracje”, w ramach którego prezentujemy ciekawe (a zarazem szybkie i proste) przepisy na dania z wykorzystaniem serów topionych i twarogowych Lactima. W komunikacji wykorzystujemy również kreatywne, rysunkowe grafiki, dedykowane produktom Lactima.
Efektywna kampania
Komunikację w social media wspieramy szeroko zasięgowymi kampaniami online nastawionymi na efekt.
Działania reklamowe opieramy na odpowiednio zaprojektowanym lejku sprzedażowym i wykorzystujemy do ich realizacji narzędzia Facebook Ads i Google Ads. Wykorzystując materiały video, wprowadziliśmy Lactimę w reklamową przestrzeń YouTube’a. W kampaniach skupiamy się przede wszystkim na promocji nowych produktów oraz przepisów z cyklu Serowych Inspiracji. Dzięki temu zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej i kanałach społecznościowych marki, a tym samym dotarliśmy do nowych, potencjalnych klientów, finalnie pomagając marce Lactima realizować cele sprzedażowe.
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/11/mockup_1_jpg.jpg)
+ 311 %
o tyle wzrósł ruch na stronie Lactima.pl po dwóch tygodniach kampanii!
Analiza, optymalizacja i raportowanie
Analiza, optymalizacja i raportowanieWszystkie podejmowane przez nas działania wspieramy analityką, a o ich wynikach regularnie informujemy naszego Klienta zgodnie z zasadą transparentności. Ponadto nieustannie optymalizujemy podejmowane działania i wybieramy najskuteczniejsze narzędzia.
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/11/Lactima_swieto_konsumenta_jpg.jpg)
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/11/Lactima-zagadka-serek-na-tostach_v1_jpg.jpg)
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/11/Lactima_KONKURS_TTBZ_v3_jpg.jpg)
![](https://beeffective.pl/wp-content/uploads/2023/10/Lactima_kalendarz_postow_frytki-i-dip7-1-scaled.jpg)