Ta urocza cicha woda brzegi rwie. Odważysz się ruszyć w rejs z tym rudym ancymonkiem?
SUPERMOCE
– superurocza supermiła superzabawna
– jest słodsza niż każde urodzinowe ciasto, które jadłeś/aś
Agata jest niezwykle urocza. I dlatego, gdy czasem rzuci jakimś naprawdę sążnym żartem, długo zbieramy szczęki z podłogi. Jest przy tym bardzo urocza. Już po pierwszym wspólnym wyjeździe służbowym, dowiedzieliśmy się, że w jej przypadku naprawdę sprawdza się powiedzenie: cicha woda brzegi rwie. Nawet nie wiesz, jak i gdzie. I wcale nie tak wiele trzeba, żeby już nie była jest cicha.
Jak sama mówi, charakteryzuje ją Strong Work Ethic. Dba, by wszystko było zawsze na czas. Widać to każdego dnia w pracy: żaden deadline nie straszny, jest szczera i nie wstydzi się pomyłek. Co cenne, bierze odpowiedzialność za błędy i szukanie ich rozwiązań.
Wierzy w ideę Bigger Picture i to, że nie tylko numerki się liczą w efektywnym marketingu. Zawsze gotowa przetestować coś nowego. Lubi szkolenia i lubi się rozwijać.
Nikt nie zna Japonii tak, jak Agata. Przynajmniej takie mamy wrażenie, gdy pokazuje nam te znaczki, które w sumie tylko ona rozumie… Aby ukoić nerwy, specjalnie dla Ciebie odkurzy zapomnianą harfę i… nie obejrzysz się, a już brzdąka na niej niczym leśna rusałka. Gdy podejmiesz rękawicę, rozwali Cię w ulubioną grę RPG. Zachowaj czujność!
Powtarza, że stres zjada na śniadanie. Na szczęście mamy w kuchni do dyspozycji też płatki i owoce, więc czasem częstuje się czymś innym. Arigatō!
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń...
Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter
Odświeżenie wizerunku marki, co podwyższyło prestiż oferty mieszkań i kampanii w digitalu.