beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
17.11.2023/
Bayer

Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.

/
Aviko HoReCa

Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.

/
PUCCINI

Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.

/
Trefl

Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.

/
TikTok

Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!

/
SamNektar

Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!

/
AB Inwestor

Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.

/
Bayer – Zdrowie w Twoich nerkach

Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.

/
Park Handlowy w Gdańsku

Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń…

/
Alekseon

Zwiększenie świadomości i znajomości marki Alekseon wśród potencjalnych klientów, decydujących się na rozbudowę swojego sklepu internetowego.

/
Flawless

Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.

/
Lactima

Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.