SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Nektary:
PUCCINI
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
Trefl
Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.
TikTok
Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!
SamNektar
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
AB Inwestor
Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
Beeffective x CUX
CUX to rewolucyjne, pierwsze w historii narzędzie do automatyzacji analityki i UX, dzięki któremu jesteśmy w stanie w sposób precyzyjny rozpoznać wzorce zachowań klientów oraz poprawić ich doświadczenie, poprzez rozpoznanie źródła problemu.
Bayer – Zdrowie w Twoich nerkach
Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.
Park Handlowy w Gdańsku
Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń…
Alekseon
Zwiększenie świadomości i znajomości marki Alekseon wśród potencjalnych klientów, decydujących się na rozbudowę swojego sklepu internetowego.
Flawless
Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.
Lactima
Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.
Mana Mana
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.