beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
16.04.2024/
Nail4U

Nail4U to firma z sektora B2B specjalizująca się w akcesoriach do stylizacji paznokci takich jak pilniki, cążki i nożyczki. Nail4U dostarcza profesjonalnym stylistkom paznokci produkty najwyższej jakości, dzięki, którym mogą bezpiecznie i efektywnie świadczyć usługi swoim klientkom.

21.02.2024/
Delisie

Z wydawnictwa Egmont otrzymaliśmy misję przygotowania kampanii, która połączy promocję gry planszowej i komiksów dla dzieci – Delisie. I co? I zjedliśmy ją na śniadanie.

07.12.2023/
Doppelherz

Doppelherz – niemiecka marka oferująca suplementy diety i wyroby medyczne dla dorosłych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 100 lat. W portfolio marki znajdziemy produkty dobrze znane i lubiane przez szerokie grono odbiorców w każdym wieku.

17.11.2023/
home&you

Zrealizujemy kompleksowe działania, które zaczynają się od stworzenia strategii obecności brandu w kanale digital, przez efektywne kampanie, po komunikację.

/
MOWI

Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.

/
Bayer

Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.

/
Aviko HoReCa

Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.

/
PUCCINI

Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.

/
Trefl

Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.

/
TikTok

Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!

/
SamNektar

Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!

/
AB Inwestor

Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.