Komunikacja wizualna szyta na miarę
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet. Wykorzystują paletę kolorów, typografię oraz elementy graficzne stworzyliśmy spójny zestaw komponentów do wykorzystania w bieżącej komunikacji wizualnej.
Nowy Key Visual sprawił, że publikacje marki Mana Mana w mediach społecznościowych weszły na wyższy poziom estetyki, jednocześnie zapewniając zróżnicowanie komunikatów wizualnych. Przygotowane przez nas kreacje przykuwają wzrok użytkowników, zachęcają ich do interakcji z marką i docelowo – skłaniają do zakupu lub zaprojektowania torebki.
Kreacje i animacje idealnie dopasowane
Copywriting do zadań specjalnych
Oto niektóre ze sloganów stworzonych w celu pobudzenia odbiorców do działania:
Dzięki efektownym grafikom, animacjom i kreatywnemu copywritingowi, prowadzone przez nas kampanie osiągnęły zamierzone rezultaty, często przewyższając oczekiwania.
Dane mówią sane za siebie
3.16%
Średni CTR
w Q1 2023 na Instragramie
15.55%
średni ROAS
w Q1 z kampanii Google Ads
1,5 mln
osób
które widziało komunikaty reklamowe w ekosystemie Meta Ads w Q1