beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Mana Mana

Mana Mana to manufaktura torebek z Gdyni. Wszystkie produkty są szyte i wykańczane ręcznie w trójmiejskiej pracowni. To tam powstają oryginalne torebki damskie w różnych fasonach, plecaki, saszetki-nerki, kosmetyczki i portfele. Produkty można nabyć zarówno stacjonarnie, w pracowni, jak i w sklepie online. Tym, co wyróżnia Mana Mana jest możliwość zaprojektowania własnego produktu — torebki lub plecaka. Służy do tego specjalny kreator online, który jest dostępny na stronie internetowej Mana Mana. Narzędzie umożliwia wybór fasonu, a następnie skonfigurowanie wszystkich elementów, takich jak paski, zamki, błyskawiczne, oraz tkaniny. Kreator daje również możliwość personalizacji akcesoriów, poprzez stworzenie na torbach i plecakach dowolnego haftu.

case study cover image

Wyzwanie

Celem naszej współpracy jest wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez działania komunikacyjne na Facebooku i Instagramie oraz kampanijne na platformach Google Ads i Meta Ads.

Platformy

  • Performance Max
  • Search Ads
  • Karuzele
  • Kampanie dynamiczne
  • Video

Zakres

  • Prowadzenie kampanii Meta Ads & Google Ads.
  • Stworzenie Key Visual.
  • Tworzenie grafik dopasowanych do systemów reklamowych według KV oraz do kanałów social media.
  • Bieżąca obsługa kanałów social media.

Grupa uderzeniowa

Komunikacja wizualna szyta na miarę

Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet. Wykorzystują paletę kolorów, typografię oraz elementy graficzne stworzyliśmy spójny zestaw komponentów do wykorzystania w bieżącej komunikacji wizualnej.

Nowy Key Visual sprawił, że publikacje marki Mana Mana w mediach społecznościowych weszły na wyższy poziom estetyki, jednocześnie zapewniając zróżnicowanie komunikatów wizualnych. Przygotowane przez nas kreacje przykuwają wzrok użytkowników, zachęcają ich do interakcji z marką i docelowo – skłaniają do zakupu lub zaprojektowania torebki.

Kreacje i animacje idealnie dopasowane

Copywriting do zadań specjalnych

Oto niektóre ze sloganów stworzonych w celu pobudzenia odbiorców do działania:

Dzięki efektownym grafikom, animacjom i kreatywnemu copywritingowi, prowadzone przez nas kampanie osiągnęły zamierzone rezultaty, często przewyższając oczekiwania.

Dane mówią sane za siebie

3.16%

Średni CTR
w Q1 2023 na Instragramie

15.55%

średni ROAS
w Q1 z kampanii Google Ads

1,5 mln

osób
które widziało komunikaty reklamowe w ekosystemie Meta Ads w Q1

Efekty działań – czyli co wygenerowaliśmy dla Mana Mana

Konsekwentnie realizowane działania kampanijne, wykorzystanie potencjału komunikacji organicznej w mediach społecznościowych oraz dywersyfikacja różnorodnych narzędzi, wpłynęły znacząco na budowanie wizerunku i świadomości marki. Efektem było również zwiększenie sprzedaży w sklepie online Mana Mana.