Po ponad roku współpracy możemy z całym przekonaniem możemy powiedzieć:
Ale się dzieje w tym Pucku!
Cofnijmy się do początku współpracy, która zaczęła się od efektywnych warsztatów. Poznaliśmy na nich zespół Olgierda Hewelt, prezesa przedsiębiorstwa OL-TRANS, marki, która ma ponad 30 lat doświadczenia w branży budowlanej. Jego team składał się z: Mikołaja Soitz, odpowiedzialnego za dział sprzedaży wszystkich mieszkań brandu i akceptację wszystkich naszych działań, a także Wiceprezesów: Rafała Hewelt i Szymona Hewelt, Dyrektora Składów Budowlanych Tadeusza Soitz i odpowiedzialnego za dział handlowy Macieja Knopik.
Wymiana doświadczeń i wiedzy między naszymi zespołami zaowocowała wypracowaniem linii komunikacyjnych, głowami pełnymi insightów i dała nam solidne podstawy do opracowania Action Planu, na bazie którego tworzymy komunikację w mediach społecznościowych do dziś.
Zdanie, które stało się fundamentem sukcesu marki
„Nie sprzedajemy dziury w ziemi”
To zdanie, które stało się fundamentem sukcesu marki. Oznacza dosłownie, że sprzedaż jest rozpoczynana w momencie, gdy mieszkania są skończone i gotowe do odbioru. Już następnego dnia po podpisaniu aktu notarialnego nowy mieszkaniec zaczyna działać – mieszkanie jest do jego dyspozycji. To nietypowe działanie w branży bardzo pozytywnie wpływa na budowanie zaufania przyszłych mieszkańców.
Efektywnie zbieramy leady!
Cele kampanii performance marketingu, które prowadzimy, są jasne:
- + pozyskanie leadów
- + zbudowanie aktywności wokół publikowanego contentu
- + promowanie marki Hewelt Deweloper
Z efektywnymi kampaniami działamy w Google Ads i Meta Ads, a wszystkie wyniki regularnie monitorujemy w Looker Studio. Kampania płatna zaczęła się w 2023 r., gdy inwestycja była jeszcze w budowie. To był dobry czas, by zbudować pozytywny wizerunek marki w regionie oraz Polsce. Wówczas nasze działania były stricte brandingowe. Notowaliśmy bardzo dużą aktywność wobec postów, a publikowaliśmy sporo i różnorodnie: rolki, grafiki statyczne, karuzele, wizualizacje, zdjęcia z sesji zdjęciowej, stories…
Nasze działania performance skupiały się wówczas wokół kampanii na pobrania pliku PDF z planami mieszkań. Kilka miesięcy prowadzenia zintensyfikowanych działań zaowocowały zgromadzeniem sporej i kalorycznej grupy remarketingowej, która dzisiaj doskonale sprawdza się w kampanii leadowej.
Zadbaliśmy o optymalne koszty:
Koszt za wyświetlenie strony:
1,23 zł
[wyniki z sześciu miesięcy współpracy]
Koszt za aktywność wobec posta:
0,03 zł
[wyniki z sześciu miesięcy współpracy]
Wiemy, co słychać w Pucku, więc…
Wiemy, co publikować!
To, co wzmacnia współpracę i sprawia, że jesteśmy w tym projekcie naprawdę na bieżąco, są spotkania statusowe i raportowe z Mikołajem Soitz. Regularnie jeździmy też do Pucka nagrywać materiały, robić zdjęcia i relacjonować postępy prac. Publikujemy nie tylko sprzedażowe treści o mieszkaniach, ale też promujemy region i pokazujemy, jak w nim ciekawie spędzać czas.
Twórcy wielokrotnie wspominają, że chcą być odbierani jako marka prorodzinna, bo dla nich rodzina stanowi ogromną wartość. Zaznaczają to też w detalach – mówią, że nie bez powodu wybierają ciepłe kolory farb, dbają o odpowiednie ogrodzenia (z myślą o małych dzieciach) czy montują bezpieczne i kolorowe place zabaw. Mieszkania na osiedlu Wiktoria Park są atrakcyjną inwestycją, szczególnie dla osób poszukujących „drugiego domu” nad morzem. Z dala od miejskiego zgiełku, mieszkańcy mogą cieszyć się spokojem i radością, jakie daje życie nad brzegiem morza.
Co na profilach?
Różnorodność treści w mediach społecznościowych
Hewelt Deweloper jest ze swoimi klientami w całym procesie zakupu mieszkania: od decyzji, przez wsparcie doradcy kredytowego, wykończenie, urządzenie, a nawet może pomóc na przykład w wymianie mieszkania (wsparcie w sprzedaży poprzedniego i zakupu nowej nieruchomości).
Zdarza się, że przyjeżdżamy zobaczyć etap wykańczania mieszkań i pokazujemy odbiorcom, że można zająć się remontem tak jak Hewelt: szybko, dokładnie i uczciwie. Dzięki współpracy marki z architektem wnętrz, który projektuje mieszkania zgodnie z wizją i marzeniami klienta, mamy wiele wizualizacji, które publikujemy, by inspirować innych.
Wszystkie nasze działania są spójne z tożsamością i wartościami marki. Firma wspiera Puck i inwestuje w lokalny rozwój np. finansując imprezy lokalne, wspiera finansowo lokalne hospicjum, a jako OL-TRANS buduje drogi rowerowe. Została również głównym sponsorem drużyny siatkówki plażowej UKS Zatoka Puck 95.
Na profilach informujemy też o tym, co ważne – na przykład o programie Kredyt na start, zmianach w kredytach hipotecznych, czy fluktuacji cen na rynku nieruchomości. Dzięki tej różnorodności treści są ważne i przydatne dla użytkowników, a my rozwijamy wizerunek eksperta w branży.
Wykorzystujemy regionalne elementy, pokazujemy, że Puck jest miastem, w którym naprawdę dobrze się żyje! Dbamy też o to w komunikacji językowej:
- Jesteśmy rodzinną firmą, która buduje mieszkania dla rodzin 🏡
Od pokoleń, prosto z Pucka, z dbałością o region. Uczciwie i dokładnie ⚒️
Profil na Instagramie został przygotowany w estetyczny sposób. Zawiera dedykowane, zaprojektowane okładki wyróżnionych relacji oraz BIO, które informuje o najważniejszych wartościach marki. Użytkownik może w szybki sposób wysłać wiadomość, wejść na stronę internetową i sprawdzić numer telefonu.
Najlepsza reklama?
Zadowoleni mieszkańcy
Wyróżnikiem marki Hewelt Deweloper jest to, że jej ambasadorami nie są influencerzy, a realni mieszkańcy i osoby, które kupiły mieszkanie na osiedlu. Wśród publikowanych opinii-video mieszkańców na temat życia w Pucku i życia na osiedlu Wiktoria Park III znajduje się opinia pana Wojciecha. Wygenerowała ona najlepsze wyniki pod kątem aktywności (w kampaniach Meta Ads uzyskała średni koszt 0,01 zł za aktywność) oraz pod kątem pozyskania leadów (na podstawie wywiadu z działem sprzedaży Hewelt Deweloper). Video są przez nas montowane z napisami, by osoby, które oglądają video bez dźwięku, również mogły zapoznać się z materiałem.
Udany marketing deweloperski
Ile firm, tyle historii. Nie da się stworzyć jednej recepty na najlepszy, sprawdzony i udany marketing deweloperski, bo każda marka i każda inwestycja jest inna. Nasze działania pokazują, jak ważne jest podejście strategiczne i wyodrębnienie przewag konkurencyjnych i wyróżników, a później konsekwentne realizowanie celów. Marketing nieruchomości bez wątpienia daje ogromne możliwości wykorzystania kreatywności… więc działamy dalej! Pomysły nam się nie kończą.
Chcesz zobaczyć efekty?
Zajrzyj na Instagram lub Facebook Hewelt Deweloper… i koniecznie wpadnij też do Pucka! Jesteśmy przekonani, że to miejsce zachwyci Cię tak samo, jak nas. A jeśli szukasz mieszkania w bezpiecznej i spokojnej okolicy – to miejsce na Ciebie czeka!
O naszej współpracy:
Współpracuję z Adrianną Sowińską już od ponad dwóch lat i mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych decyzji, jakie podjąłem. Ada jest niezwykle terminowa i zawsze dotrzymuje słowa, co jest nieocenione.
Jednak to, co naprawdę ją wyróżnia, to jej proaktywność i umiejętność wychodzenia z inicjatywą. Dzięki jej zaangażowaniu i kreatywności jako HeweltDeweloper jesteśmy w stanie tworzyć projekty, które są zupełnie inne niż te, które są obecnie znane w branży deweloperskiej. Jej świeże podejście i innowacyjne pomysły wnoszą nową jakość – a na tym mi zależało najbardziej.
Dzięki Adriannie wszystko jest znacznie bardziej poukładane i zorganizowane. Nie wspominając o tym, że komunikacja przebiega bardzo, ale to naprawde bardzo sprawnie.
Gorąco polecam jej usługi każdemu, kto szuka rzetelnego, kreatywnego i zaangażowanego partnera do współprac!Mikołaj Soitz
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu