Karolina Kumor
Doppelherz – niemiecka marka oferująca suplementy diety i wyroby medyczne dla dorosłych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 100 lat. W portfolio marki znajdziemy produkty dobrze znane i lubiane przez szerokie grono odbiorców w każdym wieku.
Budujemy zasięgi, liczbę fanów i angażujemy społeczność przez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką w Polsce.
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.
Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.
Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter
Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego