beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Nail4U

Nail4U to firma z sektora B2B specjalizująca się w akcesoriach do stylizacji paznokci takich jak pilniki, cążki i nożyczki. Nail4U dostarcza profesjonalnym stylistkom paznokci produkty najwyższej jakości, dzięki którym mogą bezpiecznie i efektywnie świadczyć usługi swoim klientkom.

case study cover image

Wyzwanie

Naszym celem jest wzmocnienie obecności marki w digital marketingu poprzez budowanie spójnej komunikacji na Facebooku i Instagramie.

Platformy

  • Facebook
  • Instagram
  • Meta Ads
  • Formularze kontaktowe
  • Reels
  • Stories

Zakres

  • Opracowanie strategii działań w digitalu dla marki 
  • Pozyskiwanie leadów poprzez zwiększenie zaangażowania i zasięgu, dzięki strategicznemu wykorzystaniu reklam Meta Ads, ze szczególnym naciskiem na Instagram w późniejszych etapach kampanii ze względu na jego popularność wśród grupy docelowej.
  • Budowanie wizerunku marki w digitalu, jako leadera w branży, który produkuje najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci.
  • Opracowanie Key Visual.
  • Planowanie i prowadzenie spójnej komunikacji w social media, również pod względem wizualnym. 
  • Edukacja na temat produktów marki oraz branży kosmetycznej, z naciskiem na stylizację paznokci.

Grupa uderzeniowa

Początki

Jak do tego doszło?

Oczywiście zaczęliśmy od warsztatów z klientem. Następnie przygotowaliśmy strategię działań w digitalu dla marki oraz key visual. Dla marki Nail4U opracowaliśmy również claim “Precyzja w Twoich rękach”. Wszystko po to, aby nasze działania były spójne i realizowały ustalone z klientem cele. Dzięki temu mogliśmy nadać marce zupełnie nowy, dopasowany do trendów w branży kosmetycznej charakter.

Strategia

Precyzja w działaniach

Facebook i Instagram były głównymi kanałami, wykorzystując różnorodne formaty treści, w tym standardowe posty, karuzele, Reelsy i Stories. Angażowaliśmy społeczność stylistek poprzez publikowanie interesujących treści. Przygotowywaliśmy angażujące formaty zgodnie z opracowaną wcześniej strategią. Stworzenie spójnej i angażującej tematyki wizualnej we wszystkich postach, uatrakcyjniło i uspójniło siatkę profilu zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku.

Kampania

Działania płatne

Zarządzając kampaniami reklamowymi, skoncentrowaliśmy się na maksymalizacji zasięgu i zaangażowania odbiorców. Dodatkowo przygotowaliśmy kampanię leadową, dzięki której nowe użytkowniczki mogły zakupić zestaw testowy bestsellerów w promocyjnej cenie.

W komunikacji i kampaniach świetnie sprawdziły się również wszelkie promocje i konkursy. Tego typu akcje znacznie zwiększyły ruch na stronie oraz interakcję użytkowników pod postami.

  • + Kampania skutecznie dotarła do łącznie 1 190 920 unikalnych użytkowników.
  • + Osiągnęliśmy 19 490 kliknięć w linki przy imponującym CPC wynoszącym 156 PLN i wygenerowaliśmy 2 057 leadów przy średnim koszcie 8,52 PLN za leada. Ogólny CPM wynosił 1,49 PLN.
  • + Znacząco wzrosło zainteresowanie na Instagramie przy niższym CPC wynoszącym 0,76 PLN.
  • + Szczególne sukcesy: Promocyjny filmik prezentujący pilniki Nail4U osiągnął największe zaangażowanie z 4 278 aktywnościami przy minimalnym koszcie 0,01 PLN.

Akcje promocyjne i konkursy

Dodatkowe działania

W ramach prowadzenia komunikacji dla Nail4U tworzyliśmy również dodatkowe akcje promocyjne i konkursowe, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. To obejmowało zaplanowane promocje, dzięki którym wzrastały liczby wyświetleń strony i kliknięcia w linki przy konkurencyjnym koszcie.