Jeżeli chodzi o markę RICA, naturalnie, zaczęliśmy od…
Stworzenie Key Visual
Stworzyliśmy unikalny i spójny Key Visual, który odzwierciedlał wartości marki – naturalność, ekologiczność oraz innowacyjność. Wizualizacja była zastosowana we wszystkich materiałach promocyjnych, zarówno w formatach statycznych, jak i wideo, co zapewniło jednolitość komunikacji.
Potem przyszedł czas na…
Planowanie, tworzenie i publikowanie treści
Na profilach marki na Facebooku i Instagramie regularnie publikowaliśmy treści:
– Posty informacyjne o nowych produktach, ich składnikach i korzyściach
– Insta stories
– Posty konkursowe angażujące społeczność i promujące konkurs Rica Masters 2024
Rica Masters 2024
Komunikacja konkursu Rica Masters 2024
Opracowaliśmy Key Visual dla konkursu tak, aby był spójny z ogólną komunikacją marki, ale wyróżniał się pewnymi elementami, aby przyciągnąć uwagę docelowej grupy odbiorców. Ponadto przygotowywaliśmy materiały tradycyjne, takie jak ulotki, bilety i zaproszenia na Galę Rica Masters.
Prowadziliśmy również kampanie w Meta Ads:
– Na pozyskanie uczestników: Skoncentrowaliśmy się na zainteresowaniach i zachowaniach użytkowników, którzy są fryzjerami, promując unikalne nagrody i możliwości rozwoju zawodowego.
– Na zakup biletów na Galę.
Ale to nie wszystko! Jako sponsor konkursu, przygotowaliśmy dedykowane szkolenie z Instagrama dla branży fryzjerskiej dla trójki, która stanęła na podium.
Rica Masters 2024
Efekty? Są!
– Wzrost liczby obserwujących na Facebooku i Instagramie. Ponadto przygotowywaliśmy materiały tradycyjne, takie jak ulotki, bilety i zaproszenia na Galę Rica Masters.
– Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu, dzięki skutecznej kampanii pozyskującej uczestników.
– Efektowna komunikacja w kanałach social media.
– Wypracowanie uniwersalnego KV dla konkursu — świetnie sprawdził się zarówno w materiałach publikowanych online, jak i tych tradycyjnych, drukowanych.
Podsumowanie
Współpraca z marką była wieloaspektowa i skuteczna. Cieszymy się, że wciąż możemy przyczyniać się do wzrostu rozpoznawalności marki, zaangażowania społeczności oraz sukcesu konkursu Rica Masters 2024. Dzięki spójnej i atrakcyjnej komunikacji osiągnęliśmy zamierzone cele, wzmacniając pozycję marki na rynku kosmetycznym.