beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Park Handlowy w Gdańsku

Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń, ofert najemców i autentycznych zdjęć i filmów z życia centrum. By wyróżnić się na tle dużej konkurencji i z sukcesami realizować założone KPI, potrzeba kreatywnego pomysłu, który zwróci uwagę szerokiej grupy odbiorców i nada wyjątkowy charakter całej komunikacji w social media.

case study cover image

Wyzwanie

  • Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności.
  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników na profilach marki oraz dotarcie do nowych użytkowników.

Platformy

  • Facebook
  • Instagram
  • Meta Ads
  • Reels
  • Relacje

Zakres

  • Opracowanie koncepcji kreatywnej.
  • Przygotowanie strategii działań dla marki w social media.
  • Stała komunikacja w social media.
  • Produkcja contentu (video, sesje zdjęciowe).
  • Płatne działania na Facebooku oraz Instagramie.

Grupa uderzeniowa

Dodaj charakteru komunikacji w social media!

„Cześć, jestem Matti!”

Naszym celem było zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki oraz zbudowanie zaangażowanej społeczności wokół jednego z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Trójmieście. Opracowując strategię komunikacji, przygotowaliśmy również koncepcję kreatywną, w której stworzyliśmy postać Mattiego – „dobrego ducha” centrum. Samo imię nawiązuje ściśle do nazwy centrum, dzięki czemu uspójniamy całość komunikacji oraz ułatwiamy zapamiętanie wykreowanej przez nas postaci aktualnym, jak i przyszłym Klientom.

W bieżących działaniach nawiązujemy do różnych spostrzeżeń i sytuacji, do których może odnieść się większość osób regularnie korzystających z usług i udogodnień centrum, ale również do wspomnień i konkretnych emocji nawiązujących do życia w Trójmieście oraz chwil spędzonych w rodzinnym gronie podczas wspólnych zakupów.

Oddajemy głos!

Nasza postać to przede wszystkim pracownik centrum, który na bieżąco pomaga Klientom – odpowiada na pytania, rozwiązuje problemy, wspiera i doradza w kwestii kolejnych udanych zakupów. Matti jest również przyjacielem, który niejednokrotnie w odważny i zabawny sposób zwraca uwagę użytkowników na tematy, które dotyczą każdego z nas. W koncepcji kreatywnej na bieżąco korzystamy z cytatów Mattiego, do których może odnieść się szeroka grupa odbiorców.

W copy wykorzystujemy kreatywność językową, bawimy się słowem oraz formą. Wszystko w nawiązaniu do bieżącej oferty centrum, jak i życia oraz wspólnych zakupów w Trójmieście.

Podkręcamy komunikację

Dobrym wsparciem bieżącej komunikacji organicznej jest wzmocnienie jej odpowiednio dobranymi działaniami płatnymi, do których wykorzystaliśmy system reklamowy Facebook Ads.

Celem prowadzonych kampanii performancowych był przede wszystkim wzrost aktywności na profilach (Facebook, Instagram) oraz zwiększenie zasięgu zarówno wśród aktualnych, jak i nowych użytkowników. Dzięki połączeniu kreatywnego copywritingu, często zaczepnych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii uzyskaliśmy następujące wyniki:

+669%

Wzrost aktywności na Facebooku

[maj ‘22 – październik ‘22]

+80%

Wzrost aktywności na Instagramie

[maj ‘22 – październik ‘22]