Poznaj projekty, które zrealizowaliśmy.
Nasza historia z TikTok’iem rozpoczęła się od virala!
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
CUX to rewolucyjne, pierwsze w historii narzędzie do automatyzacji analityki i UX, dzięki któremu jesteśmy w stanie w sposób precyzyjny rozpoznać wzorce zachowań klientów oraz poprawić ich doświadczenie, poprzez rozpoznanie źródła problemu.
Edukowanie o tym, jak ważne dla naszego zdrowia i samopoczucia są zdrowe nerki.
Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń…
Zwiększenie świadomości i znajomości marki Alekseon wśród potencjalnych klientów, decydujących się na rozbudowę swojego sklepu internetowego.
Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.
Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Wprowadzenie na rynek nowej gry, zapewniając jej strategię i dalsze, digitalowe wdrożenie.
Klientowi zależało na tym, by pozyskiwać kontakty telefoniczne i mailowe do osób zainteresowanych zakupem konkretnych modeli samochodów, które znajdują się w jego ofercie.