Jakie socialowe danie przyrządziliśmy z pysznego łososia MOWI?
Każde danie zaczyna się od przepisu, więc i my rozpoczęliśmy działania od warsztatów, a następnie przygotowania strategii obecności marki w digitalu.
Opisaliśmy grupy docelowe oraz linie tematyczne, które będziemy wykorzystywać do komunikowania się ze społecznością. Wyznaczyliśmy narzędzia, które pozwolą realizować postawione nam cele biznesowe.
Na końcu przywdzialiśmy fartuch i razem z agencją kreatywną zabraliśmy się do przygotowania kampanijnych przepisów.
Działania komunikacyjne na profilu MOWI wspieramy kampaniami płatnymi w systemie reklamowym Facebook Ads.
Połączenie ciekawych treści, dopracowanych grafik i odpowiedniego targetowania kampanii w ciągu kilku miesięcy przyniosło konkretne wyniki:
Ponad 16 178 nowych polubień na Facebooku
w okresie: kwiecień ’22 – listopad ’23
+ 6,500%
Przy bardzo niskiej cenie za fana,
wynoszącej średnio 1,20 zł.
Zasięg na Facebooku:
7,073,650
+ 216 %
[kwiecień ’22 – listopad ’23]
Zasięg na Instagramie:
2,978,299
+ 216 %
[kwiecień ’22 – listopad ’23]
Wzrost reakcji na posty o:
+ 332 %
[kwiecień ’22 – listopad ’23]
Jednym z naszych zadań, związanych z opieką nad profilami, jest prowadzenie mikronarracji z użytkownikami. Temat łososia hodowlanego jest różnie odbierany przez internetową społeczność, dlatego spokojnie i rzeczowo tłumaczymy, w jaki sposób MOWI dorasta i jak producent dba o jego dobrostan.
W komunikacji dzielimy się oryginalnymi przepisami kulinarnymi z wykorzystaniem łososia MOWI, edukujemy w obszarze zdrowego odżywiania, przybliżamy tematy związane z Norwegią – ojczyzną MOWI, zwracamy uwagę na zrównoważoną hodowlę i troskę o środowisko w myśl #bluerevolution.
Lubimy wspólnie gotować
Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.
Jako partner strategiczny MOWI w zakresie obecności marki w przestrzeni mediów społecznościowych realizujemy również kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Jedną z nich jest szeroko zakrojona akcja z przewrotną nazwą: „Nie jedź do Norwegii”, w której, zgodnie z przygotowaną przez niemiecką agencję MOTOR kreacją ATL, wykorzystaliśmy wizerunek Kristofera Hivju – gwiazdy serialu „Gra o tron”.
Naszym zadaniem jest najefektywniejsze wykorzystanie przestrzeni Facebooka i Instagrama do promocji kampanii – budowania zasięgu publikacji, pozyskiwania nowych fanów i jak najlepszego wykorzystania materiałów dostarczonych przez Klienta.
Kampanie
Kreacje, które mają szansę oglądać fani MOWI, zawierają sporą dawkę kreatywności i dobrego smaku. Zobacz spoty kampanii z 2023 roku:
Nie chce Ci się czytać? Obejrzyj!