beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Centrum Riviera

Tak jest - obsługujemy największe centrum handlowe w całej północnej Polsce. Mieści ponad 250 sklepów. Brzmi potężnie? Potężna była też koncepcja, którą wygraliśmy przetarg. Jak wiadomo, dobry pomysł to dopiero początek - kluczem jest jego jakościowa realizacja i codzienna, rzetelna praca w tym projekcie. Sprawdź, na jak szerokie wody wypłynęliśmy z Rivierą!

case study cover image

Wyzwanie

Naszą misją jest wyróżnienie Centrum Riviera na tle innych centrów handlowych w województwie pomorskim. Przygotowaliśmy komunikację, w której wybrzmiewa claim marki: Miasto Ludzie Spotkania. W postach edukujemy odbiorców na temat architektury Gdyni i modernizmu. Riviera istnieje ponad 10 lat i wrosła w gdyńską tkankę miejską. W naszych działaniach chcemy pokazać jej silny związek z tym miastem. Na co dzień rozwijamy świadomość marki i podtrzymujemy długoterminowe relacje z klientami. Naszym zadaniem jest również utrzymanie pozycji lidera na Facebooku i budowanie silnej marki w kanałach Instagram i TikTok.

Platformy

  • Facebook
  • Instagram
  • Meta Ads
  • TikTok
  • TikTok Ads
  • Materiały foto&video
  • Influencer marketing
  • Relacjonowanie eventów
  • Doradztwo marketingowe

Zakres

  • Stała komunikacja w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i Tik Toku 
  • Organizacja konkursów
  • Budowanie świadomości marki
  • Produkcja contentu (video, sesje zdjęciowe, grafiki do social media)
  • Płatne działania na Facebooku, Instagramie i TikToku
  • Promocja oraz relacjonowanie wydarzeń w mediach społecznościowych
  • Bieżąca analiza wyników i przekazywanie rekomendacji
  • Monitoring mediów społecznościowych codziennie od 8:00 do 20:00
  • Strategiczne doradztwo i rekomendacje dotyczące współpracy z influencerami

Grupa uderzeniowa

Początki naszej współpracy

Sąsiedzi z Gdyni

Centrum Riviera to sąsiadujące z naszą agencją ogromne centrum handlowe, znajdujące się w Trójmieście. Prywatnie – regularnie w nim bywamy, więc liczne korytarze i alejki Riviery znaliśmy jak własną kieszeń długo przed przystąpieniem do przedstawienia marce APSYS oferty. Jesteśmy stąd, znamy dobrze Rivierę, a dzięki temu rozpoczęcie współpracy przyszło nam… naturalnie.

Jedną z linii komunikacyjnych oparliśmy o gdyńskość Riviery. To podstawa opracowanej przez APSYS strategii i pozycjonowania Centrum Riviera. W komunikacji pojawiają się nawiązania do gwary (jak słowo jo) i potocznej mowy Gdynian (Urząd Miasta nazywany Prezydium, trolejbus jako trajtek). Dzięki temu jesteśmy bliżej odbiorców, a osoby spoza Trójmiasta są zaintrygowane i chcą poznać insighty, wejść do tego świata. Poprzez takie publikacje i wykorzystanie kreatywności językowej, realizujemy cel zwiększania współczynnika zaangażowania na profilach marki. Odbiorcy lubią to!

Koncepcja kreatywna

Jak działamy? Działamy razem!

Ten projekt to przede wszystkim hasło teamwork. Jest tak rozbudowany i wielowymiarowy, że gdybyśmy się tak nie lubili i nie potrafili efektywnie ze sobą pracować, nie byłoby szans na prowadzenie go na takim poziomie. Można powiedzieć, że to test naszych umiejętności – koordynacji i współpracy międzydziałowej, który nieskromnie mówiąc, pomyślnie zdajemy każdego dnia.

Centrum handlowe, szczególnie tak duże, to żywy organizm. Publikacje dostosowujemy do tego, co się dzieje, jesteśmy elastyczni i regularnie jeździmy do Riviery, by pokazywać odbiorcom wszystko, co ważne. Tutaj naprawdę dużo się dzieje!

Reels

Nie wychodzimy z mody

Pokazujemy odbiorcom, że Riviera to miejsce wypełnione modą. Regularnie współpracujemy ze stylistką, Joanną Jasińską-Klamrowską. Wspólnie nagrywamy Reelsy, pokazując trendy, nowe kolekcje i modę w Rivierze. Poza tym dbamy o publikację estetycznych zdjęć, które robimy w butikach najemców.

Zobacz nasze rolki!

Wsparcie

Zatrudniamy piękne modelki

W projekcie biorą też udział… nasze zwierzęta. Do jednej z sesji, przedstawiającej rivierowe gadżety dla psów, zatrudniliśmy piękną, fotogeniczną Medi. Znajdziecie ją również na TikToku Riviery, gdzie zobaczycie przechadza się np. po Zoo Karina, szukając dla siebie smaczków, na które tak ciężko zapracowała.









Wsparcie

Jesteśmy zaangażowani w eventy: przed, po i w trakcie!

Riviera to miejsce, które żyje! Regularnie odbywają się tutaj różnorodne wydarzenia skierowane do wielu grup odbiorców: Potańcówka, Spotkanie z Bluey, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Wystawy Fotograficzne, Dzień Dziecka…

Naszym zadaniem jest promocja wszystkich wydarzeń w mediach społecznościowych i zachęcenie ludzi do przyjścia do Riviery. Gdy już trwa event – relacjonujemy go na bieżąco w mediach społecznościowych, publikujemy co się dzieje, na gorąco, od ręki. Po wydarzeniu z kolei publikujemy rolki i albumy zdjęć profesjonalnie przygotowane i zmontowane przez Content Creatorów, w ramach podsumowania i promocji kolejnych wydarzeń. 

Przykładowo – przez cały tydzień relacjonowaliśmy Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni i spotkania z twórcami. Jak to wyglądało? Obejrzyj rolkę:

Konkursowe szaleństwo

Żeby wygrać, trzeba grać!

Zajmujemy się również kompleksową obsługą konkursów – od pomysłu, przez sprawy formalne, po publikację i wyłonienie zwycięzców.

Wymaga to też współpracy z najemcami, a nagrody bywają… naprawdę różnorodne!

Współpraca z najemcami

Modernizm, związek z miastem, promocja Gdyni i lokalnych artystów to jedno. Obsługujemy ogromne centrum handlowe, więc nieodzownym elementem komunikacji Riviery jest promocja jego najemców. 

Nasz fotograf odwiedza Rivierę przygotowując sesje zdjęciowe pasujące do stylu centrum. W erze video nie możemy zapomnieć o Reelsach. Podczas cyklicznych burz mózgów wymyślamy, jak ciekawie pokazać konkretne sklepy. Zobacz przykładowe materiały!


Efekty? Bardzo proszę!

W ciągu pół roku współpracy, liczba obserwatorów wzrosła o 2500 przekraczając 80 000 użytkowników

na profilu na Facebooku!

Jesteśmy odpowiedzialni również za płatne działania. W ciągu 6 miesięcy działania Performance Marketingu wygenerowały:

– ponad 850 komentarzy
– ponad 1350 odpowiedzi na wydarzenie.

A to dopiero początek – mierzymy jeszcze wyżej!

Na szczęście mamy naprawdę dobre poczucie humoru…

…bo bez tego, nie dalibyśmy rady wykręcać takich wyników na TikToku! 

Zobacz nasze TOP3 Tik Toki:

TOP #1

TOP #2

TOP #3

@centrumriviera

Nikt nie pytał, każdy potrzebował! 🍬🍭 📍@Sweet Factory Store, Centrum Riviera

♬ dźwięk oryginalny – Centrum Riviera
@centrumriviera

Z kim wbijasz na pizzę do odnowionego lokalu? 🍕 PS mają też maszynę do lodów 💕 #centrumrivieragdynia #centrumhandlowe #gdynia #fyp #dlaciebie #pizzahut

♬ dźwięk oryginalny – Ciapas 🦀

* #1: Ponad 400 000 wyświetleń!

* #2: Łączny czas odtwarzania przekroczył… 470 godzin

* #3: Przyniósł setki nowych obserwujących

Znajomość trendów, analiza setek komentarzy odbiorców, komunikacja w języku dostosowanym do grupy docelowej i… ogromny dystans – to nasz przepis na sukces na TikToku. Duża w tym zasługa klienta, który obdarzył nas zaufaniem i ufa naszej intuicji, wyczuwającej nadchodzące virale… Dzięki temu możemy realizować na tej platformie nawet szalone pomysły, które często przewyższają oczekiwania, przeobrażając się w potężne liczby i wyniki!

TikTok to platforma, w której docieramy przede wszystkim do tych młodszych bywalców Riviery. Ostatnio świętowaliśmy przekroczenie 10 000 obserwacji na TikToku. Jedno jest pewne – trendami TikTokowymi sypiemy jak z rękawa, więc te liczby to dopiero początek. Stay tuned!

Współpraca trwa!

Prowadzenie komunikacji marketingowej centrum handlowego to wyzwanie. A co dopiero… największego centrum handlowego nie tylko w Trójmieście, ale w całej północnej Polsce. Jak wiadomo, nasi specjaliści lubią być rzucani na głęboką i pokazywać, że potrafią świetnie pływać w rwącym nurcie tasków. Jeśli chcesz sprawdzić efekty naszej pracy, obserwuj Rivierę w mediach społecznościowych i zobacz, jak działamy!