Początki naszej współpracy
Sąsiedzi z Gdyni
Centrum Riviera to sąsiadujące z naszą agencją ogromne centrum handlowe, znajdujące się w Trójmieście. Prywatnie – regularnie w nim bywamy, więc liczne korytarze i alejki Riviery znaliśmy jak własną kieszeń długo przed przystąpieniem do przedstawienia marce APSYS oferty. Jesteśmy stąd, znamy dobrze Rivierę, a dzięki temu rozpoczęcie współpracy przyszło nam… naturalnie.
Jedną z linii komunikacyjnych oparliśmy o gdyńskość Riviery. To podstawa opracowanej przez APSYS strategii i pozycjonowania Centrum Riviera. W komunikacji pojawiają się nawiązania do gwary (jak słowo jo) i potocznej mowy Gdynian (Urząd Miasta nazywany Prezydium, trolejbus jako trajtek). Dzięki temu jesteśmy bliżej odbiorców, a osoby spoza Trójmiasta są zaintrygowane i chcą poznać insighty, wejść do tego świata. Poprzez takie publikacje i wykorzystanie kreatywności językowej, realizujemy cel zwiększania współczynnika zaangażowania na profilach marki. Odbiorcy lubią to!
Koncepcja kreatywna
Jak działamy? Działamy razem!
Ten projekt to przede wszystkim hasło teamwork. Jest tak rozbudowany i wielowymiarowy, że gdybyśmy się tak nie lubili i nie potrafili efektywnie ze sobą pracować, nie byłoby szans na prowadzenie go na takim poziomie. Można powiedzieć, że to test naszych umiejętności – koordynacji i współpracy międzydziałowej, który nieskromnie mówiąc, pomyślnie zdajemy każdego dnia.
Centrum handlowe, szczególnie tak duże, to żywy organizm. Publikacje dostosowujemy do tego, co się dzieje, jesteśmy elastyczni i regularnie jeździmy do Riviery, by pokazywać odbiorcom wszystko, co ważne. Tutaj naprawdę dużo się dzieje!
Reels
Nie wychodzimy z mody
Pokazujemy odbiorcom, że Riviera to miejsce wypełnione modą. Regularnie współpracujemy ze stylistką, Joanną Jasińską-Klamrowską. Wspólnie nagrywamy Reelsy, pokazując trendy, nowe kolekcje i modę w Rivierze. Poza tym dbamy o publikację estetycznych zdjęć, które robimy w butikach najemców.
Zobacz nasze rolki!
Wsparcie
Zatrudniamy piękne modelki
W projekcie biorą też udział… nasze zwierzęta. Do jednej z sesji, przedstawiającej rivierowe gadżety dla psów, zatrudniliśmy piękną, fotogeniczną Medi. Znajdziecie ją również na TikToku Riviery, gdzie zobaczycie przechadza się np. po Zoo Karina, szukając dla siebie smaczków, na które tak ciężko zapracowała.
Wsparcie
Jesteśmy zaangażowani w eventy: przed, po i w trakcie!
Riviera to miejsce, które żyje! Regularnie odbywają się tutaj różnorodne wydarzenia skierowane do wielu grup odbiorców: Potańcówka, Spotkanie z Bluey, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Wystawy Fotograficzne, Dzień Dziecka…
Naszym zadaniem jest promocja wszystkich wydarzeń w mediach społecznościowych i zachęcenie ludzi do przyjścia do Riviery. Gdy już trwa event – relacjonujemy go na bieżąco w mediach społecznościowych, publikujemy co się dzieje, na gorąco, od ręki. Po wydarzeniu z kolei publikujemy rolki i albumy zdjęć profesjonalnie przygotowane i zmontowane przez Content Creatorów, w ramach podsumowania i promocji kolejnych wydarzeń.
Przykładowo – przez cały tydzień relacjonowaliśmy Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni i spotkania z twórcami. Jak to wyglądało? Obejrzyj rolkę:
Konkursowe szaleństwo
Żeby wygrać, trzeba grać!
Zajmujemy się również kompleksową obsługą konkursów – od pomysłu, przez sprawy formalne, po publikację i wyłonienie zwycięzców.
Wymaga to też współpracy z najemcami, a nagrody bywają… naprawdę różnorodne!
Współpraca z najemcami
Modernizm, związek z miastem, promocja Gdyni i lokalnych artystów to jedno. Obsługujemy ogromne centrum handlowe, więc nieodzownym elementem komunikacji Riviery jest promocja jego najemców.
Nasz fotograf odwiedza Rivierę przygotowując sesje zdjęciowe pasujące do stylu centrum. W erze video nie możemy zapomnieć o Reelsach. Podczas cyklicznych burz mózgów wymyślamy, jak ciekawie pokazać konkretne sklepy. Zobacz przykładowe materiały!
Efekty? Bardzo proszę!
Jesteśmy odpowiedzialni również za płatne działania. W ciągu 6 miesięcy działania Performance Marketingu wygenerowały:
– ponad 850 komentarzy
– ponad 1350 odpowiedzi na wydarzenie.
A to dopiero początek – mierzymy jeszcze wyżej!
Na szczęście mamy naprawdę dobre poczucie humoru…
…bo bez tego, nie dalibyśmy rady wykręcać takich wyników na TikToku!
Zobacz nasze TOP3 Tik Toki:
TOP #1
TOP #2
TOP #3
Znajomość trendów, analiza setek komentarzy odbiorców, komunikacja w języku dostosowanym do grupy docelowej i… ogromny dystans – to nasz przepis na sukces na TikToku. Duża w tym zasługa klienta, który obdarzył nas zaufaniem i ufa naszej intuicji, wyczuwającej nadchodzące virale… Dzięki temu możemy realizować na tej platformie nawet szalone pomysły, które często przewyższają oczekiwania, przeobrażając się w potężne liczby i wyniki!
TikTok to platforma, w której docieramy przede wszystkim do tych młodszych bywalców Riviery. Ostatnio świętowaliśmy przekroczenie 10 000 obserwacji na TikToku. Jedno jest pewne – trendami TikTokowymi sypiemy jak z rękawa, więc te liczby to dopiero początek. Stay tuned!
Współpraca trwa!
Prowadzenie komunikacji marketingowej centrum handlowego to wyzwanie. A co dopiero… największego centrum handlowego nie tylko w Trójmieście, ale w całej północnej Polsce. Jak wiadomo, nasi specjaliści lubią być rzucani na głęboką i pokazywać, że potrafią świetnie pływać w rwącym nurcie tasków. Jeśli chcesz sprawdzić efekty naszej pracy, obserwuj Rivierę w mediach społecznościowych i zobacz, jak działamy!