AB Inwestor
Koncepcja oparta na solidnych fundamentach
Z gdyńskim deweloperem AB Inwestor specjalizującym się w realizacjach zarówno inwestycji mieszkaniowych, jak i biurowych, mamy przyjemność współpracować już od ponad 7 lat! Jednak to nie ta rocznica zainspirowała nas do odświeżenia wizerunku dewelopera w świadomości potencjalnych, jak i aktualnych Klientów. Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
Etapy nowej inwestycji
Tak samo, jak w branży deweloperskiej, również w naszej pracy musieliśmy podzielić działania na konkretne etapy, by efekt w postaci nowej inwestycji (nowego wizerunku marki) był dla wszystkich satysfakcjonujący i przede wszystkim, wyróżnił się na tle działań dotychczasowej konkurencji.
1
Planowanie i analiza
Określenie celu, przeprowadzenie analizy rynkowej.
2
Projektowanie
Koncepcja kreatywna, praca nad nowym KV, dopracowanie elementów graficznych nowej identyfikacji.
3
Budowa
Dostosowanie nowej identyfikacji na główne kanały marki dewelopera oraz dostosowanie materiałów reklamowych pod nowy KV, wprowadzenie nowej komunikacji.
4
Kontrola jakości
Regularne raportowanie wyników, optymalizacja działań.
5
Bieżące zarządzanie inwestycją
Realizacja koncepcji, monitorowanie wyników, ewentualne niewielkie konserwacje.
Efekty działań
Celebracja architektury, designu i ponad 30 lat na trójmiejskim rynku
Na co chcieliśmy zwrócić uwagę przy tworzeniu nowych kreacji dla dewelopera AB Inwestor? Przede wszystkim wyeksponowaliśmy USP, które nawiązują do: lokalizacji każdej z inwestycji, designu, unikalnych detali, wysokiej jakości wykończenia oraz doskonałej architektury, która widoczna jest w każdej inwestycji AB Inwestor.
Wyzwaniem, które sobie postawiliśmy, było przedstawienie najważniejszych wartości i charakterystycznych wyróżników dewelopera w komunikacji i kampanii digial – wszystko osadzone w aktualnych trendach. Główną inspiracją stojącą za nową koncepcją komunikacji marki w przestrzeni digital, był gdyński modernizm, w szczególności modernizm w projektowaniu – zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i sztukę. Wróciliśmy zatem do korzeni dewelopera, jednak w odświeżony oraz innowacyjny sposób.
Etap projektowania nowego wizerunku marki
Każda grafika osadzona jest na siatce logotypu AB Inwestor, a przedstawione inwestycje posiadają spójną linię kolorów i kształtów.
Zależało nam, aby każda realizacja miała własny charakter nawiązujący do klasyki modernistycznej architektury. Jednocześnie miała swój kolor oraz pojedyncze kształty wiodące, charakteryzujące konkretny budynek. Kreacje miały być zupełnie czymś innym niż do tej pory, dlatego prezentowane są na białym tle z zachowaniem odpowiedniego marginesu. Dzięki temu osiągnęliśmy wrażenie oddechu i przestrzenności w każdej pojedynczej grafice.
Wynik prac
Jakie korzyści uzyskaliśmy, dzięki nowej odsłonie wizualnej?
• Odświeżenie wizerunku marki
• Wyróżnienie się na lokalnym rynku
• Budowanie mocnej i rozpoznawalnej marki, nie tylko w województwie pomorskim, ale w całej Polsce
• Dostosowanie się do nowych formatów w komunikacji marek
• Podwyższony prestiż – posty stały się digitalowymi dziełami sztuki
• Efektywna i zarazem efektowna kampania w digtalu
O naszej współpracy:
Agencja Beeffective odpowiada za kompleksową obsługę naszych kanałów social media od ponad 7 lat. W ostatnim czasie podjęliśmy ważne dla nas wyzwanie odświeżenia wizerunku marki, która istnieje ponad 30 lat na rynku deweloperskim.
Dzięki profesjonalnemu i zaangażowanemu zespołowi cały projekt prezentuje się znakomicie… a co najważniejsze dalej zaskakują nas świetnymi pomysłami. To pokazuje, że dokonaliśmy najlepszego wyboru do realizacji biznesowej na tej płaszczyźnie.Anna Segieta
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu