Maciej Goś
Od koncepcji kreatywnych, przez stałą komunikację w social media, aż po kampanie w obrębie ekosystemu Meta Ads.
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń…
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Po zbadaniu konkurencji i otoczenia biznesowego brandu Betcris, zdecydowaliśmy się zaproponować rozwiązanie, które stanowi zdecydowane odświeżenie stylistyki komunikacji wizualnej i nowe lejki reklamowe.
W szeregach Beeffective mamy wielu miłośników czterech kółek, którzy z entuzjazmem rozpoczęli prace nad tym projektem. Grupa działająca w tylu obszarach motoryzacyjnych to niezwykle ciekawe wyzwanie dla naszej agencji. Puszczamy sprzęgło i zaczynamy!
Wielokanałowe działania reklamowe wraz z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla autoryzowanego dealera Toyoty.
Angażująca komunikacja wspierająca sprzedaż online w ekosystemie Meta Ads.
Naszym zadaniem było wzmocnienie wizerunku dealera, jako lokalnego eksperta motoryzacyjnego, z dostosowaniem komunikacji do charakteru każdej z marek dostępnych w sprzedaży.
Opracowanie strategii komunikacji, design systemu wraz z pełnym wdrożeniem w ekosystem Facebooka i działań płatnych.
Generowaliśmy 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie