beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
24.04.2023/
Koło zamachowe a lejek sprzedażowy — o co oprzeć strategię marketingową w firmie?

Sformułowanie “lejek sprzedażowy” w branży marketingowej zostało już odmienione przez wszystkie przypadki. Mam wrażenie, że to spowodowało, że zaczęto szukać innych teorii do planowania działań marketingowych, często po to, by […]

17.04.2023/
Zmiany w mediach społecznościowych – od Juniora do Head of Social Media

W kwietniu 2023 roku mija 7! lat odkąd dołączyłam do Beeffective! Już niedługo będziemy świętować moją rocznicę w biurze. Zanim jednak odbędzie się część oficjalna, chciałam z tej okazji opisać, […]

06.04.2023/
Jak wykorzystać filtry AR dla Twojej marki?

Treść artykułu zaktualizowano: 22.01.2024 Filtry oparte na rozszerzonej rzeczywistości to połączenie dwóch światów: onlinowego i offlinowego. Rozwiązanie to już od dłuższego czasu jest bardzo chętnie wykorzystywane przez użytkowników social media […]

03.04.2023/
Czy AI zastąpi pracę specjalistów digital?

Pod koniec 2022 roku wydarzyła się prawdziwa rewolucja — światło dzienne ujrzał Chat GPT. Szybko zrobiło się o nim głośno ze względu na jego rozbudowane umiejętności w odpowiadaniu na pytania […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Pod koniec 2022 roku wydarzyła się prawdziwa rewolucja — światło dzienne ujrzał Chat GPT. Szybko zrobiło się o nim głośno ze względu na jego rozbudowane umiejętności w odpowiadaniu na pytania […]

27.03.2023/
Jakie dane warto analizować w marketingu?

Dane stanowią niezwykle ważne informacje dla marketerów. Analizując je, możemy lepiej zrozumieć grupę docelową, do której kierujemy komunikaty, a kolejno dostosować swoje kampanie reklamowe do jej potrzeb. Dzięki danym możemy […]

20.03.2023/
Jak skutecznie reklamować markę na Instagramie?

Marka, która chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w przestrzeni internetowej powinna mieć styczność z Meta Ads. Jest to system, który pozwala na przeprowadzanie kampanii reklamowych z użyciem Instagrama oraz Facebooka. Wiele […]

13.03.2023/
Jak sprzedać produkt lub usługę za pomocą copy?

Komunikaty sprzedażowe otaczają nas zewsząd i nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy reklam, prędzej czy później im ulegają, nawet jeśli z początku zarzekają się, że jest inaczej. Decyzja zakupowa podyktowana jest zazwyczaj […]

27.02.2023/
BigQuery: dlaczego musisz się z nim zaprzyjaźnić?

Mamy marzec 2023 roku. Zostały Ci nieco ponad trzy miesiące na wdrożenie Google Analytics 4. Jeśli ostatnie dwa lata spędził_ś pod kamieniem, to tylko podpowiem, że 1 lipca 2023 roku, […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Narzędzia przyszłości performance marketingu to zaawansowane technologie, które pozwalają marketerom na skuteczne i efektywne wykorzystywanie danych.  Wykorzystywane są po to, aby lepiej zrozumieć i lepiej poznać swoich klientów czy osoby, […]

13.02.2023/
Techniki generowania pomysłów do social media, czyli dlaczego kreatywność rośnie wokół nas!

W social media, jak w miłości – ważne jest pierwsze wrażenie. Etap zauroczenia to jednak nie wszystko. By relacja potrwała zdecydowanie dłużej, trzeba ją z czułością pielęgnować i rozwijać. I […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

W social media, jak w miłości – ważne jest pierwsze wrażenie. Etap zauroczenia to jednak nie wszystko. By relacja potrwała zdecydowanie dłużej, trzeba ją z czułością pielęgnować i rozwijać. I […]

06.02.2023/
„YouTube Rewind” polskiego rynku marketingowego

W pracy marketingowca „bycie na bieżąco” to jeden z kluczowych wyznaczników sukcesu kampanii reklamowej. Śledzenie trendów, zmian i odpowiadanie na nie to stałe elementy naszej pracy. „YouTube Rewind” było serią […]