samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Komunikacja odpowiednio dopasowana
Sytuacja związana z koronawirusem nie pozostawia złudzeń. W efekcie jego działań obudziliśmy się w zupełnie innej rzeczywistości, zostając zmuszeni do tego, by nauczyć się w niej funkcjonować na nowych zasadach. Pandemia […]
ANALIZA KAMPANII W HOTJAR
Weryfikując działania internetowe, w pierwszej kolejności prawie zawsze zaczynamy od Google Analytics. Porównujemy wyniki sprzedażowe, konwersje i wydatki reklamowe. Gdzie szukać dodatkowych wniosków, jeżeli statystyki nie chcą nam powiedzieć więcej? […]
Własne naklejki w Instagram Stories
Instagram Stories to świetny format, który daje szerokie spektrum możliwości, docenianych już nie tylko przez prywatnych użytkowników, ale również przez marki i reklamodawców. Znikające po 24h video i zdjęcia […]
Wskaźniki reklamowe, które warto obserwować przy ograniczonym budżecie
W dobie kryzysu spowodowanego koronawirusem wiele firm decyduje się na ograniczenie wydatków marketingowych. Rynek reklamowy przypomina w tym okresie wzburzone morze, gdzie wiele rzeczy dzieje się nagle i niespodziewanie. Jak […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
W dobie kryzysu spowodowanego koronawirusem wiele firm decyduje się na ograniczenie wydatków marketingowych. Rynek reklamowy przypomina w tym okresie wzburzone morze, gdzie wiele rzeczy dzieje się nagle i niespodziewanie. Jak […]
Profesjonalny profil firmowy na Facebooku
Facebook, jako największa na świecie platforma społecznościowa, to potężne narzędzie marketingowe! Może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i wzrostu sprzedaży oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Posiada wiele […]
Marka osobista – pozwól, by inni pomogli ją Tobie budować!
Zaangażowanie innych użytkowników w budowanie marki osobistej na LinkedIn, to ważny obszar, który może pomóc Twojemu eksperckiemu wizerunkowi. Sprawdź, czy robisz absolutnie wszystko, by wykorzystać swoją sieć kontaktów do maksymalnego […]
Czy LinkedIn Stories zdominują komunikację biznesową?
W ostatnich miesiącach LinkedIn dosłownie zasypał nas nowinkami, które wyskakiwały niczym grzyby po deszczu. Do nowych formatów dorzucił między innymi Wydarzenia oraz Transmisje Live. Dodatki te oczywiście podkręcają atrakcyjność platformy, […]
Czy warto wykorzystywać sieci afiliacyjne w e-commerce?
Celem każdego właściciela e-commerce’u jest efektywne docieranie do potencjalnych odbiorców za pomocą dostępnych kanałów komunikacji i sprzedaży online. Wielu z nich doskonale zna możliwości, jakie w tym zakresie dostarczają Google […]
Jak założyć sklep na Facebooku?
Sklep na Facebooku to jedna z dostępnych zakładek, którą warto wdrożyć, jeżeli zależy nam na zwiększeniu rozpoznawalności naszych produktów i sprzedaży poprzez social media. Konfiguracja sklepu jest szybka i prosta, […]
Czy YouTube jest dla Twojej firmy?
Mamy rok 2020, a wiele marek wciąż zastanawia się nad swoją obecnością w YouTube. Wydaje się to o tyle dziwne, że przecież żyjemy w czasach, kiedy funkcjonowanie w świecie digitalu […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Mamy rok 2020, a wiele marek wciąż zastanawia się nad swoją obecnością w YouTube. Wydaje się to o tyle dziwne, że przecież żyjemy w czasach, kiedy funkcjonowanie w świecie digitalu […]
Jak korzystać z Facebook Attribution?
Zapewne wielu marketerów, którzy odpowiadają na co dzień za marketing efektywnościowy, spotkało się ze strony klienta ze stwierdzeniami: „Facebook nie konwertuje, bo nie widać go w Analyticsie”, „najwięcej konwersji pochodzi […]