Oznaczaj produkty na Instagramie
W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej tablicy.
Instagram to w dzisiejszych czasach źródło inspiracji. Po hashtagach szukamy produktów do domu, elementów stylizacji, restauracji czy miejsc, gdzie możemy spędzić wakacje. Oznaczenie konkretnego produktu na zdjęciu i możliwość bezpośredniego przejścia do sklepu jest sporym ułatwieniem dla obserwujących, a dla Ciebie szansą na bardziej efektywną sprzedaż. ? Produkty na Instagramie można oznaczać z dwóch możliwych źródeł: z sekcji Sklep na Instagramie (produkty oznacza się analogicznie jak inne profile) lub z katalogu produktów, który jest powiązany z profilem firmowym. Poniżej krótka instrukcja, jak oznaczać produkty na zdjęciach z katalogu produktów: ? Funkcja zakupów na Instagramie jest dostępna dla zakwalifikowanych profili. Konto na Instagramie musi być profilem firmowym, a ten połączony z katalogiem na Facebooku.
Więcej o zasadach kwalifikacji można poczytać tu:
http://bit.ly/zasady_kwalifikacji
- Włącz możliwość oznaczania produktów (w ustawieniach na Instagramie dotknij opcję Zakupy i wybierz katalog produktów do połączenia z profilem firmowym).
- Wybierz zdjęcie z galerii, dodaj podpis i filtry. Następnie dotknij na zdjęciu produkt, który chcesz oznaczyć.
- W jednym poście możesz oznaczyć do 5 produktów (w przypadku 1 zdjęcia) lub 20 produktów (w przypadku albumu zdjęć).
- Wybierz produkt z katalogu produktów i gotowe, zdjęcie udostępnij na tablicy.
- Analizuj statystyki oznaczonych produktów. Możesz sprawdzić liczbę wyświetleń produktów i liczbę kliknięć w link, który przekierowuje na stronę sklepu.
Przykłady naszych realizacji (przeglądaj na urządzeniu mobilnym):
home&you: https://bit.ly/2ubUsrb
flawless.pl: https://bit.ly/2KWcs3z
Czytaj więcej: http://bit.ly/edycja_oznaczonych_produktow
#samnektar by Klaudia Chmielewska/ Beeffective Team