beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Happy Birds

Happy Birds to firma doradcza założona przez Sebastiana Ptaka i Krystiana Wesołowskiego (tak, stąd ta nazwa :)). Można powiedzieć, że wznoszą biznesy na wyższy poziom! Naszym celem było stworzenie spójnego i profesjonalnego wizerunku marki oraz jej liderów w obszarze B2B. Gdybyśmy mieli opisać tę współpracę jednym słowem – byłaby to synergia. Dzięki zawodowej pasji Sebastiana i Krystiana do ciągłego ulepszania oraz naszej kreatywnej energii projekt nieustannie ewoluuje: testujemy, usprawniamy i wdrażamy nowe pomysły. Jakie dokładnie? Sprawdźcie sami!

case study cover image

Wyzwanie

Na początku współpracy Happy Birds było młodą marką, stojącą przed wyzwaniem zbudowania swojej pozycji i rozpoznawalności w środowisku B2B. Kluczowym zadaniem na starcie było stworzenie solidnych fundamentów komunikacji – od spójnego wizerunku online, poprzez profesjonalne profile i stronę internetową, aż po działania contentowe. Dopiero po zbudowaniu świadomości marki i wypracowaniu jej widoczności, mogliśmy skoncentrować się na działaniach o charakterze sprzedażowym i performance, ukierunkowanych na generowanie leadów i zapytań ofertowych.

Platformy

  • LinkedIn organic
  • LinkedIn Ads
  • Google (SEO)
  • Google Ads

Zakres

  • Odświeżenie profili osobistych oraz company page na LinkedIn
  • Sesja zdjęciowa na potrzeby SM
  • Przygotowanie Key Visuala na social media
  • Stała komunikacja na company page i 3 markach osobistych
  • Działania performance na LinkedInie i w Google Ads
  • Projekt graficzny strony internetowej
  • Artykuły SEO na stronie internetowej
  • Implementacja analityki internetowej
  • Uzupełnienie wizytówki Google
  • Projekt graficzny certyfikatów 
  • Bieżąca analiza wyników i przekazywanie rekomendacji

Grupa uderzeniowa

Najważniejszy pierwszy krok

Jak to się zaczęło

Wlecieliśmy w ten projekt z rozmachem! Na start skupiliśmy się na stworzeniu solidnych podstaw komunikacji. Po dokładnym briefingu i poznaniu specyfiki i oferty Happy Birds  (a jest tego całkiem sporo!), byliśmy gotowi na rozpoczęcie współpracy. Stworzyliśmy spójny Key Visual dla działań w social mediach, odświeżyliśmy profile Sebastiana i Krystiana na LinkedIn, wystartowaliśmy z firmowym profilem Happy Birds i przygotowaliśmy pierwsze treści, które nadały komunikacji odpowiedni ton i kierunek.

Startujemy!

Projekt strony www

W parze z działaniami brandingowymi przystąpiliśmy do projektu, który miał być wizytówką kompetencji Happy Birds – strony internetowej. Kluczowe było zachowanie profesjonalnego, zaufanego wizerunku, ale z akcentem, który wyróżni markę w morzu doradców. Strona miała być nie tylko estetyczna, ale i funkcjonalna: klarowny układ menu, podział oferty, logiczna struktura zgodnie z zasadami UX.

Drugi krok

A jak strona to i SEO

Stworzyliśmy serię artykułów SEO, które nie tylko zwiększyły widoczność marki w wyszukiwarkach, ale też zbudowały jej ekspercki wizerunek. Treści oparte na realnych insightach i doświadczeniu zespołu Happy Birds połączyliśmy z optymalizacją techniczną, by Google polubiło je tak samo jak czytelnicy. To dodało skrzydeł naszym dalszym działaniom!

Prezentacja zespołu

Dobrze wiemy, że…

  • Realny wizerunek ekspertów w digitalu to podstawa skutecznej komunikacji. Bo nawet najlepiej zaprojektowana strategia potrzebuje ludzkiej twarzy. Dlatego zorganizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową, która uchwyciła charakter zespołu Happy Birds – kompetencje, pewność siebie i partnerskie podejście. Zrealizowaliśmy ujęcia grupowe i indywidualne, zarówno w biznesowej scenerii, jak i na jednolitym tle dopasowanym do Key Visualu marki.

Komunikacja

Eksperckie i angażujące treści

Happy Birds to marka, która naprawdę ma coś do powiedzenia – naszym zadaniem było sprawić, by świat to usłyszał. Regularnie tworzyliśmy treści, które łączyły ekspercką wiedzę doradczą z przystępną formą komunikacji, idealnie dopasowaną do LinkedIna i potrzeb biznesowej publiczności. Pokazywaliśmy ludzi stojących za marką, ich doświadczenie, podejście i sposób myślenia – bo to właśnie oni są jej największym atutem. Każdy post miał swoją rolę: budował świadomość, edukował lub inspirował do działania.

Lecimy!

Lecimy coraz wyżej

Kiedy fundamenty były już gotowe, mogliśmy wzbić się na kolejny poziom. Do działań wizerunkowych dołączyły działania performance – kampanie reklamowe na LinkedIn i w Google Ads. Celem było generowanie realnych zapytań i leadów sprzedażowych.

Workflow

Optymalizacja i synergia

Ta współpraca nigdy nie była statyczna. Dzięki połączeniu strategicznego podejścia Sebastiana i Krystiana oraz naszej kreatywnej energii projekt cały czas ewoluuje. Wspólna otwartość na zmiany sprawia, że zamiast spoczywać na laurach, regularnie analizujemy  wyniki, szukamy kolejnych touchpointów na ścieżce klienta, testujemy nowe formaty i rozwiązania.

Efektywnie?

Wyniki mówią same za siebie!