Poznaj dziewczynę z Mazur, która wie, co w grafice piszczy. W końcu zna się tak samo dobrze na projektowaniu, jak na roślinach!
SUPERMOCE
– tworzy historie opowiadane językiem wizualnym
– potrafi słuchać, obserwować i tworzyć grafiki, które robią wrażenie
– czyta w myślach. Póki co tylko swoich
“Mówi po chińsku” przy niej nabiera innego znaczenia. Bo naprawdę mówi po chińsku. Wróciła z Hong Kongu, zadomowiła się w Trójmieście i działa w naszym #Atelier, trzaskając projekt za projektem. To chyba tajemna moc medytacji, bo kolejne projekty przyjmuje bez mrugnięcia okiem, bez najdrobniejszego drgania powieki… i robi jest w moment. A jak je robi? Szybko, konkretnie i z polotem. Czyli tak, jak w Beeffective lubimy najbardziej.
Praca z Olą to połączenie przyjemności i profesjonalizmu, ze względu na jej dobrą organizację pracy i różnorodność w projektach. Tworzy w wielu stylach: od minimalizmu po kolorowe kolaże. Szybko się okazało, że zaletą Oli jest też to, że potrafi słuchać. To wyjątkowo cenne, bo w jej dziale są ludzie, którzy naprawdę lubią dużo mówić. Szczerze mówiąc, obstawiamy że to dzięki jodze i medytacji ma tak anielską cierpliwość do kolegów z #Atelier. A gdy już nie chce ich słuchać, słucha… muzyki. I zaskakuje nas kolejnymi niezwykłymi playlistami. Dzięki temu szybko awansowała na stanowisko “najlepszej DJ-ki w Atelier”.
Dołączenie Oli do Beeffective to był MATCH pod kątem jej charakteru, poczucia humoru i podejścia do pracy. Szybko okazało się, że można z nią konie kraść. Oczywiście to przenośnia, Ola nie kradnie koni. A gdyby kradła, mogłaby wykorzystać w więzieniu swój nietypowy, artystyczny skill, czyli to, że potrafi robić tatuaże handpoke. Wracając do meritum: chodziło nam o to, że po prostu jest w porządku.
Przy niej roślinki nie umierają. Chyba przez studia potrafi się z nimi komunikować. Jej specjalizacja to parazytologia. Wygoogluj sobie.
Gdy zapytaliśmy, co myślą o niej w #Atelier padło zdanie: “Ola świetnie łączy prawdziwy talent do wizualnych rzeczy z mocnym stąpaniem po ziemi, co nieczęsto idzie w parze”. Po tym zdaniu już wiesz, że chcesz z nią pracować. My wiemy i pracujemy.
Wraz z Bayer uświadamiamy społeczność w mediach społecznościowych o konieczności dbania o nerki.
Aviko współpracuje z nami już od blisko 5 lat. Marka powierzyła nam na start obsługę swoich polskich kanałów społecznościowych w sektorze HoReCa. Wraz z upływem czasu nasza współpraca ewoluowała na inne platformy social media, w tym na rynek czeski, gdzie stworzyliśmy nowe ścieżki komunikacji.