beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Winning Moves​

Winning Moves jest producentem i dystrybutorem licencjonowanych, popularnych gier planszowych, takich jak Monopoly, Cluedo, Zgadnij kto to? Trivial Pursuit. Firma współpracuje z rozpoznawanymi na całym świecie markami, takimi jak: Disney czy Warner Bros.  

case study cover image

Wyzwanie

Promocja gry planszowej dla dzieci – TOP TRUMPS Match Harry Potter.

Platformy

  • YouTube
  • Google Ads

Zakres

  • Przygotowanie 15-sekundowego spotu reklamowego w wersji pionowej i poziomej: wyświetlane na komórki oraz na komputerach i tabletach.
  • Tłumaczenie i nagranie polskiego lektora.
  • Dostosowanie graficzne planszy wideo.
  • Utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads.

Grupa uderzeniowa

Kampania Google & YouTube Ads

Nasze działania opierały się na – prowadzeniu kampanii promocyjnej dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter na YouTube z użyciem narzędzia Google Ads

Przygotowaliśmy także spot reklamowego w wersji pionowej (dedykowanej na urządzenia mobilne) oraz wersji poziomej (dedykowanej na desktop) o długości 15 sekund. Dodatkowo byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie plansz graficznych oraz nagranie lektora.

Kampania wizerunkowa prowadzona była w terminie od 14 do 31 grudnia 2022 roku. Zależało nam na budowaniu świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Aby uzyskać ten cel, kampania była ustawiona na pozyskanie jak największej liczby wyświetleń video, a także zwiększenia zasięgów i dotarcia do nowych odbiorców. Kampania kierowała pozyskany ruch na stronę internetową, gdzie potencjalni klienci mogli zapoznać się z ofertą partnera i dokonać zakupu.

Grupą docelową gry są dzieci w wieku 4-9 lat. Nasze targetowanie skierowaliśmy do rodziców dzieci w tym wieku. Wykorzystanym formatem było wideo in stream niemożliwe do pominięcia oraz wideo in stream możliwe do pominięcia – kierowane do odpowiednich grup odbiorców.

Jakie efekty odnotowaliśmy?

Tak jak przewidywaliśmy, najwięcej kliknięć i wyświetleń pozyskaliśmy na urządzeniach mobilnych.

Przy wyjątkowo mocno sprecyzowanej grupie odbiorców dotarliśmy do prawie 500 000 unikatowych osób i uzyskaliśmy ponad 1 000 000 wyświetleń reklamy wideo. Koszty CPM i CPC utrzymały się na standardowym poziomie przy kategorii reklam in stream niemożliwych do pominięcia.

628,291

wyświetleń reklam

Najskuteczniejszym segmentem były osoby, które wyszukiwały popularne blogi z recenzjami gier planszowych.

215,749

wyświetleń reklamy

Kolejnym segmentem były osoby, które wyszukiwały w przeglądarce hasła związane ze słowem kluczowym “harry potter gra planszowa”.

179,414

wyświetleń reklamy

Na końcu mamy osoby, które przeglądały strony www, na których można było zakupić gry planszowe.

Zobacz nasz spot reklamowy!