- Budowanie świadomości i wizerunku marki w mediach społecznościowych.
- Uwiarygodnienie marki poprzez pozyskanie nowych followersów na fanpage’u Facebook oraz profilu Instagram.
- Pozyskanie ruchu na stronie internetowej oraz docieranie do potencjalnych klientów zainteresowanych kupnem auta.
O kliencie
Klient jest dealerem samochodów marki Toyota, z salonem działającym w Bydgoszczy mniej więcej od pół roku.
Wywodząca się z Trójmiasta Grupa Walder, jest jedną z największych grup dealerskich na Pomorzu i Kujawach, z salonami w Chwaszczynie, Rumi, Grudziądzu i Bydgoszczy. Na trójmiejskim rynku istnieje od ponad 30 lat, świadcząc usługi przedstawicielskie dla marek Toyota oraz Lexus. Nasza współpraca z Klientem trwa od lipca 2022, od momentu otwarcia nowego salonu Toyota Walder w Bydgoszczy.
Key visual
W celu budowania zaufania i podniesienia wartości wizualnej marki, stworzyliśmy key visual, czyli spójny zestaw komponentów do wykorzystania w bieżącej komunikacji wizualnej. Nowy design system sprawił, że komunikaty marki Toyota Walder weszły na wyższy poziom estetyki, jednocześnie zapewniając zróżnicowanie komunikatów wizualnych w przypadku mediów o dużej częstotliwości interakcji z odbiorcami.
Użyte formaty
➤ grafiki statyczne
➤ animacja wideo na YouTube
➤ statyczne w Performance Ads i na Facebooku
➤ formularze błyskawiczne
➤ reklamy elastyczne w wyszukiwarce Google
Założenia kampanii reklamowej
W ramach współpracy z Toyotą Walder, realizowaliśmy działania w oparciu o platformy Meta i Google, wykorzystując formaty reklamowe typowe dla każdego z etapów lejka sprzedażowego.
Główną grupą docelową, do której kierowaliśmy przekaz byli przede wszystkim kierowcy. W ramach działań na Facebooku, w celu uzyskania jak najlepszych efektów, prowadziliśmy różne rodzaje kampanii reklamowych, między innymi: kampanie z formularzem, kampanie na ruch, zasięg, oraz aktywność. W ramach działań reklamowych na platformie Google wykorzystaliśmy możliwości kampanii searchowych z użyciem fraz brandowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów Toyota. Dodatkowo przekaz wzmocniono kampanią Performance Max.
Efekty działań
W listopadzie w Google pozyskaliśmy 105 leadów przy średniej cenie leada 133 zł.
Konsekwentnie realizowane działania kampanijne, wykorzystanie potencjału komunikacji organicznej w mediach społecznościowych oraz dywersyfikacja różnorodnych narzędzi, wpłynęły znacząco na budowanie wizerunku i świadomości marki. Efektem było również pozyskanie leadów sprzedażowych. W listopadzie w Google pozyskaliśmy 105 leadów przy średniej cenie leada 133 zł.
W ramach działań na Facebooku, w celu uzyskania jak najlepszych efektów, prowadziliśmy różne rodzaje kampanii reklamowych, między innymi: kampanie z formularzem, kampanie na ruch, zasięg, oraz aktywność. W ramach działań reklamowych na platformie Google wykorzystaliśmy możliwości kampanii searchowych z użyciem fraz brandowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów Toyota. Dodatkowo przekaz wzmocniono kampanią Performance Max.