beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Toyota Walder

Autoryzowany dealer Toyota Walder. Oferta marki skupia się na wysokiej dostępności ekonomicznych aut hybrydowych, samochodów rodzinnych oraz aut dostawczych, promując jednocześnie elektromobilność.

case study cover image

Wyzwanie

  • Budowanie świadomości i wizerunku marki w mediach społecznościowych.
  • Uwiarygodnienie marki poprzez pozyskanie nowych followersów na fanpage’u Facebook oraz profilu Instagram.
  • Pozyskanie ruchu na stronie internetowej oraz docieranie do potencjalnych klientów zainteresowanych kupnem auta.

Platformy

  • Facebook + Relacje
  • Instagram + Stories + Reels
  • Meta Ads
  • Google

Zakres

  • Działania reklamowe w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
  • Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Opracowanie koncepcji kreatywnej.
  • Wdrożenie design systemu (oprawa postów social media).

Grupa uderzeniowa

O kliencie

Klient jest dealerem samochodów marki Toyota, z salonem działającym w Bydgoszczy mniej więcej od pół roku.

Wywodząca się z Trójmiasta Grupa Walder, jest jedną z największych grup dealerskich na Pomorzu i Kujawach, z salonami w Chwaszczynie, Rumi, Grudziądzu i Bydgoszczy. Na trójmiejskim rynku istnieje od ponad 30 lat, świadcząc usługi przedstawicielskie dla marek Toyota oraz Lexus. Nasza współpraca z Klientem trwa od lipca 2022, od momentu otwarcia nowego salonu Toyota Walder w Bydgoszczy.

Key visual

W celu budowania zaufania i podniesienia wartości wizualnej marki, stworzyliśmy key visual, czyli spójny zestaw komponentów do wykorzystania w bieżącej komunikacji wizualnej. Nowy design system sprawił, że komunikaty marki Toyota Walder weszły na wyższy poziom estetyki, jednocześnie zapewniając zróżnicowanie komunikatów wizualnych w przypadku mediów o dużej częstotliwości interakcji z odbiorcami.

Użyte formaty

➤ grafiki statyczne

➤ animacja wideo na YouTube

➤ statyczne w Performance Ads i na Facebooku​

➤ formularze błyskawiczne​

➤ reklamy elastyczne w wyszukiwarce Google​

Założenia kampanii reklamowej

W ramach współpracy z Toyotą Walder, realizowaliśmy działania w oparciu o platformy Meta i Google, wykorzystując formaty reklamowe typowe dla każdego z etapów lejka sprzedażowego.

Główną grupą docelową, do której kierowaliśmy przekaz byli przede wszystkim kierowcy. W ramach działań na Facebooku, w celu uzyskania jak najlepszych efektów, prowadziliśmy różne rodzaje kampanii reklamowych, między innymi: kampanie z formularzem, kampanie na ruch, zasięg, oraz aktywność. W ramach działań reklamowych na platformie Google wykorzystaliśmy możliwości kampanii searchowych z użyciem fraz brandowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów Toyota. Dodatkowo przekaz wzmocniono kampanią Performance Max.

Efekty działań

W listopadzie w Google pozyskaliśmy 105 leadów przy średniej cenie leada 133 zł.

Konsekwentnie realizowane działania kampanijne, wykorzystanie potencjału komunikacji organicznej w mediach społecznościowych oraz dywersyfikacja różnorodnych narzędzi, wpłynęły znacząco na budowanie wizerunku i świadomości marki. Efektem było również pozyskanie leadów sprzedażowych. W listopadzie w Google pozyskaliśmy 105 leadów przy średniej cenie leada 133 zł.

W ramach działań na Facebooku, w celu uzyskania jak najlepszych efektów, prowadziliśmy różne rodzaje kampanii reklamowych, między innymi: kampanie z formularzem, kampanie na ruch, zasięg, oraz aktywność. W ramach działań reklamowych na platformie Google wykorzystaliśmy możliwości kampanii searchowych z użyciem fraz brandowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów Toyota. Dodatkowo przekaz wzmocniono kampanią Performance Max.