- Budowanie świadomości brandu na rynku polskim.
- Zwiększenie sprzedaży w sklepie online.
Edukacyjny content
FLEXUS to gama produktów zarówno dla osób zmagających się z problemami w obrębie stawów, ale również idealne rozwiązanie dla osób aktywnych fizycznie oraz zawodowych sportowców, którzy częściej narażeni są na kontuzje stawów.
Dążąc do osiągnięcia określonych założeń, regularnie tworzyliśmy i implementowaliśmy edukacyjny content – posty na Facebooku i Instagramie oraz relacje efemeryczne. Na potrzeby komunikacyjne przygotowywaliśmy również sesje zdjęciowe z użyciem produktów oraz krótkie materiały wideo, które regularnie wykorzystywaliśmy przy tworzeniu feedu i reelsów.
W celu zwiększenia rozpoznawalności marki na rynku polskim rozpoczęliśmy regularną komunikację i kampanie na platformie Pinterest. Połączenie ciekawych zdjęć z mocno angażującym copy oraz treściami edukacyjnymi pozwoliło nam na dotarcie do zupełnie nowej grupy odbiorców.
Kampania reklamowa
Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie zdrowievalentis.pl. Przygotowaliśmy spójny design system, który konsekwentnie wykorzystywaliśmy z komunikacji reklamowej.
Prowadzone przez nas kampanie kierowane były zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Stworzyliśmy grupy podobnych odbiorców do tych, którzy dokonali już zakupu w sklepie online, a także grupy remarketingowe, które wykorzystywaliśmy w reklamach dynamicznych.
Wyzwaniem było konkurowanie na aukcji z dystrybutorami produktu – stanowili oni zarówno naszą konkurencję, jak i źródło przychodu globalnie. Sięgnęliśmy zatem po formaty, które pozwolą nam trafić do zupełnie nowej grupy odbiorców. Przygotowaliśmy atrakcyjne materiały wizerunkowe, które wykorzystaliśmy w kampanii Pinterest Ads. Kampania na Pinterest już w pierwszym miesiącu od startu działań wygenerowała transakcje.