Kreacje od serca
Budując świadomość i rozpoznawalność marki Doppelherz w social media wykorzystywaliśmy formaty, które będą najbardziej angażować odbiorców.
Poza edukowaniem w temacie zdrowia i dbania o siebie zwróciliśmy też uwagę na kreacje zachęcające odbiorców do rozpoczęcia dialogu z marką. Głównym motywem pojawiającym się w tej linii komunikacyjnej było oczywiście serce. Publikacja takich materiałów, to jednak nie wszystko. Bardzo ważne w tym przypadku były mikronarracje i szybkość reakcji. Dzięki temu mogliśmy jeszcze efektywniej stworzyć więź z użytkownikami i zachęcić ich do dalszej konwersacji w obrębie jednego posta.
A co na Instagramie?
Komunikacja na Instagramie ma nieco inny charakter, jednak wciąż pozostaje spójny z całością działań dla marki.
W centrum komunikacji stawiamy człowieka i przede wszystkim troskę o samego siebie – inaczej niż w komunikacji na Facebooku, gdzie to właśnie troska o siebie i najbliższych jest wyraźnie i regularnie komunikowana. Ujednoliciliśmy kreacje graficzne, zgodne z obecnymi trendami i charakterem marki Doppelherz. Zabieg ten miał za zadanie wpisać się w aktualne trendy i być dostosowany do zdecydowanie młodszych użytkowników (głównie kobiet), których znajdziemy na Instagramie.
Publikowane przez nas formaty na profilu marki to: posty statyczne, Reelsy i Stories. Zdecydowanie najbardziej wykorzystywane w komunikacji są posty statyczne. Eksplorujemy je na różne sposoby tak, aby angażować odbiorców. Prowadzimy z nimi dialog, zachęcamy do mikronarracji. Taka komunikacja bez wątpienia wpływa na budowanie świadomości marki wśród jej obecnych i potencjalnych klientów.
Law is the limit
Promocja suplementów diety i wyrobów medycznych w social media.
Planując komunikację dla marki Doppelherz musieliśmy mieć na uwadze specyfikę branży, której reklama jest mocno ograniczona przez prawo. Odnosi się to do materiałów wizualnych, audiowizualnych oraz tekstowych. Branża suplementacyjna jest ograniczona prawnie w kwestiach reklamy. Jednak kreatywne i strategiczne podejście do kreacji pozwala na tworzenie efektywnych komunikatów angażujących społeczność marki.
Siła dwóch serc w liczbach
Nasze działania obejmowały również kampanie płatne na Faceboku i Instagramie. Zobaczcie, jak prezentują się one w liczbach!
Średni koszt aktywności wobec posta to 0,18 zł. Najbardziej efektywnymi kreacjami są… Reelsy! Koszt ich aktywności utrzymuje się na średnim poziomie 0,02 zł.
A tak wyglądają łącznie działania na Facebooku i Instagramie:
Nowe polubienia na Facebooku
2,900
[+281,4%]
Zasięg
2,845,210
Wyświetlenia
15,389,626
Aktywność dot. postów
380,553