beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Digital Innovation Hub

Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.

case study cover image

Wyzwanie

Generowanie leadów wśród firm dojrzałych cyfrowo oraz stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej.

Platformy

  • Meta Ads
  • Google Ads
  • Landing Page

Zakres

  • Warsztaty brandowe
  • Przygotowanie strategii obecności marki w kanale digital
  • Zaprojektowanie Design System (w tym oprawy social media)
  • Projekt i wdrożenie landing page’y
  • Kampania Lead Ads

Grupa uderzeniowa

Digital Innovation Hub

Generowaliśmy nawet 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie.

Digital Innovation Hub to współtworzony przez konsorcjum Voicelab.ai i Politechniki Gdańskiej oraz prawie 20 partnerów Hub Innowacji Cyfrowych. Jego celem jest tworzenie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI w obszarze technologii głosowych i przetwarzania sygnałów dźwiękowych.

Generowanie leadów w sektorze B2B

Naszym celem było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo.

Klient zgłosił się do nas z zamiarem pozyskiwania leadów kontaktowych z firm z sektora publicznego, bankowości, finansów, telekomunikacji i medycyny. Biorąc pod uwagę specyfikę oferowanego produktu, konsorcjum zależało, aby znaleźć firmy, które mają potencjał do wprowadzania innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. Naszym celem, jako agencji digital marketingowej, było dotarcie w ramach kampanii Lead Ads do podmiotów dojrzałych cyfrowo, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji oferowanych przez DIH4.AI.

Od warsztatów do efektywnego generowania leadów

Współpracę z DIH.AI rozpoczęliśmy od brandowych warsztatów z Klientem.

Bazując na wiedzy zdobytej podczas warsztatów, stworzyliśmy spójną strategię obecności marki w kanale digital. Następnie przygotowaliśmy koncepcję kreacji graficznych oraz opracowaliśmy wyróżniający Brand System. Dla klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy landing page, a bazując na lejku sprzedażowym, zbudowaliśmy efektywne kampanie Lead Ads. Dzięki kampaniom Facebook Ads, Linkedin Ads oraz tym realizowanym w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, zwiększyliśmy ruch w witrynie internetowej klienta.

Wdrożenie spójnej koncepcji wizualnej

Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki.

Aby z sukcesem pozyskiwać leady, zaproponowaliśmy DIH4.AI stworzenie spójnego systemu komunikacji wizualnej oraz bieżącą współpracę w zakresie wsparcia graficznego i projektowania materiałów. Dla brandu przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych takich jak: mikro animacje, animacje 2D grafiki i infografiki – na potrzeby kanałów social media i landing page’y. W ramach działań na start wypracowaliśmy Key Visual oparty na Design Systemie, a na jego podstawie – content na potrzeby skutecznej komunikacji w kanałach social media oraz banery do efektywnych działań reklamowych.

Odpowiednie kreacje we właściwie zaprojektowanej kampanii

Dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.

Dzięki synergicznemu połączeniu efektownych materiałów wizualnych i efektywnej kampanii Lead Ads generowaliśmy blisko 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie oraz dotarliśmy z komunikatem do firm, które rozważają wdrożenie sztucznej inteligencji w przyszłości.