Centrum Handlowe Batory, podążając za aktualnymi trendami, jakimi stały się popularne hale restauracyjne z dużym wyborem i różnorodnością punktów gastronomicznych, w 2019 roku rozpoczęło budowę pierwszego Food Hallu w Gdyni, zlokalizowanego na parterze centrum. Autorskie restauracje i dobrze zaopatrzony bar miał zapełnić lukę na kulinarnej mapie miasta, tworząc nowe miejsce spotkań dla wszystkich.
Aktualizacja dotychczasowej komunikacji
Na początku 2019 roku wprowadziliśmy zmiany w dotychczasowej komunikacji oraz zintensyfikowaliśmy działania na profilach – zarówno pod kątem graficznym, jak i całego tone of voice marki.
Aktywności te miały na celu poinformowanie mieszkańców Trójmiasta o nowej inwestycji zlokalizowanej w samym centrum Gdyni już parę miesięcy przed jego otwarciem oraz zwiększenie świadomości pierwszego Food Hallu w Gdyni – głównie wśród młodszych mieszkańców Trójmiasta.
Od samego początku działań całkowicie zmieniliśmy sposób komunikacji na Instagramie. Wcześniej była to regularna publikacja zdjęć, które nawiązywały do aktualnej oferty centrum, później, za naszą sprawą, spójny graficznie GRID, który stał się atrakcyjną wizytówką inwestycji i promował nowe lokale gastronomiczne, które miały wkrótce pojawić się w hali restauracyjnej.