beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
10.06.2024/
Jak budować efektywny personal branding na LinkedIn?

Personal branding na LinkedIn stał się nieodzownym elementem sukcesu zawodowego w świecie biznesu i nie tylko. Platforma ta oferuje możliwość nawiązywania kontaktów, a także budowania swojej marki osobistej w skuteczny […]

27.05.2024/
Wszystko co chcesz (i musisz!) wiedzieć o Marketing Automation

Mimo że marketing automation jest kluczem do zrewolucjonizowania strategii marketingowych, wiele firm wciąż nie docenia jego pełnego potencjału. Często pomijana i niedoceniana automatyzacja marketingu może przynieść niezwykłe korzyści: od zwiększenia […]

13.05.2024/
5 szans, które tracisz na starcie, działając bez strategii digital marketingowej

Czy strategia digital jest nieodłącznym elementem działań marketingowych? Czy nie można działać bez niej? Pewnie, że można. Ale uwierz nam, nie chciał_byś być w sytuacji, w której prowadzisz marketing bez […]

22.04.2024/
Trzymaj poziom, postaw na video wertykalne

W świecie, w którym spędzamy coraz więcej czasu online, materiały video stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. Niezależnie od platformy, po której się poruszamy, video wertykalne odgrywa istotną rolę w […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

W świecie, w którym spędzamy coraz więcej czasu online, materiały video stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. Niezależnie od platformy, po której się poruszamy, video wertykalne odgrywa istotną rolę w […]

14.04.2024/
Narzędzia AI dla marketing managera

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sztuczną inteligencją i poznajesz narzędzia AI, to pewnie zastanawiasz się, jak konkretnie mogą one pomóc Ci w bieżącej pracy. Zamknij zatem oczy i… …wyobraź […]

25.03.2024/
Analityka internetowa. Jakie zmiany nas czekają i jak się do nich przygotować?

Teraz możesz się skupić, bo analityka internetowa to nie są takie małe miki. To poważna sprawa. A jak to bywa z takimi sprawami – nie jest łatwo. Czy kiedyś było […]

11.03.2024/
Jak skutecznie wykorzystać social media i adsy w e-commerce dla branży beauty?

E-commerce stanowi jedną z najważniejszych i najszybciej rozwijających się form handlu, zapewniając firmom możliwość dotarcia do szerokiej bazy klientów. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten trend, sprawiając, że zakupy online stały […]

26.02.2024/
Skuteczne działania na LinkedIn? Jedziemy z tematem!

Platforma początkowo traktowana jako wirtualne CV i strona do poszukiwania pracy, ewoluowała, aby z czasem zamienić się w silne narzędzie w marketingu B2B. LinkedIn traktowany jest obecnie priorytetowo w działaniach […]

09.02.2024/
Pin to win! Jak prowadzić efektywne i efektownie działania na Pinterest w branży modowej. 

Wiele osób kojarzy Pinterest jako źródło niewyczerpanych inspiracji dotyczących różnych dziedzin. Od mody, przez podróże, wystrój i dekorację wnętrz, po zdrowy tryb życia i odżywiania. To wizualna platforma, ale może […]

08.01.2024/
Kreatywnie, efektywnie i… zgodnie z prawem! Czyli jak komunikować suplementy diety w mediach społecznościowych.

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie słyszał, że praca specjalisty social media jest łatwa i przyjemna. A jednak — prowadząc profile w mediach społecznościowych dla marek, trzeba być […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie słyszał, że praca specjalisty social media jest łatwa i przyjemna. A jednak — prowadząc profile w mediach społecznościowych dla marek, trzeba być […]

23.12.2023/
Strategia biznesowa na 2024 rok — jak wyjść ze swoim biznesem za granicę?

Nowy rok to czas rewizji i planowania. Ostatnie cztery lata przyniosły biznesom wiele wyzwań. Od pandemii w 2020 roku, po inflację w całej Europie. Zmieniły się także trendy zakupowe i […]