samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Jak radzić sobie z nowymi realiami w analityce internetowej?
Współczesny marketing efektywnościowy stoi przed wieloma wyzwaniami. Jednym z najważniejszych jest adaptacja do nowych realiów analityki internetowej bez plików cookies oraz wprowadzenie consent mode. Rygorystyczne regulacje dotyczących prywatności, takich jak […]
Transparentność w kampaniach performance – hit czy kit?
Transparentność w kampaniach performance to wciąż temat tabu w branży marketingowej. Niby każdy się z tym zgadza i wie, że to konieczność, ale czy na pewno to powszechna praktyka wśród […]
Siła wizualizacji: jak kreacje graficzne napędzają sukces kampanii?
Sukces reklamy internetowej opiera się na solidnej strategii i precyzyjnie zaplanowanych działaniach. Aby kampania osiągnęła zamierzone cele, nie wystarczy jedynie znajomość narzędzi analitycznych czy umiejętność zarządzania budżetem. Kluczową rolę odgrywa […]
Jak budować efektywny personal branding na LinkedIn?
Personal branding na LinkedIn stał się nieodzownym elementem sukcesu zawodowego w świecie biznesu i nie tylko. Platforma ta oferuje możliwość nawiązywania kontaktów, a także budowania swojej marki osobistej w skuteczny […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Personal branding na LinkedIn stał się nieodzownym elementem sukcesu zawodowego w świecie biznesu i nie tylko. Platforma ta oferuje możliwość nawiązywania kontaktów, a także budowania swojej marki osobistej w skuteczny […]
Wszystko co chcesz (i musisz!) wiedzieć o Marketing Automation
Mimo że marketing automation jest kluczem do zrewolucjonizowania strategii marketingowych, wiele firm wciąż nie docenia jego pełnego potencjału. Często pomijana i niedoceniana automatyzacja marketingu może przynieść niezwykłe korzyści: od zwiększenia […]
5 szans, które tracisz na starcie, działając bez strategii digital marketingowej
Czy strategia digital jest nieodłącznym elementem działań marketingowych? Czy nie można działać bez niej? Pewnie, że można. Ale uwierz nam, nie chciał_byś być w sytuacji, w której prowadzisz marketing bez […]
Trzymaj poziom, postaw na video wertykalne
W świecie, w którym spędzamy coraz więcej czasu online, materiały video stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. Niezależnie od platformy, po której się poruszamy, video wertykalne odgrywa istotną rolę w […]
Narzędzia AI dla marketing managera
Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sztuczną inteligencją i poznajesz narzędzia AI, to pewnie zastanawiasz się, jak konkretnie mogą one pomóc Ci w bieżącej pracy. Zamknij zatem oczy i… …wyobraź […]
Analityka internetowa. Jakie zmiany nas czekają i jak się do nich przygotować?
Teraz możesz się skupić, bo analityka internetowa to nie są takie małe miki. To poważna sprawa. A jak to bywa z takimi sprawami – nie jest łatwo. Czy kiedyś było […]
Jak skutecznie wykorzystać social media i adsy w e-commerce dla branży beauty?
E-commerce stanowi jedną z najważniejszych i najszybciej rozwijających się form handlu, zapewniając firmom możliwość dotarcia do szerokiej bazy klientów. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten trend, sprawiając, że zakupy online stały […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
E-commerce stanowi jedną z najważniejszych i najszybciej rozwijających się form handlu, zapewniając firmom możliwość dotarcia do szerokiej bazy klientów. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten trend, sprawiając, że zakupy online stały […]
Skuteczne działania na LinkedIn? Jedziemy z tematem!
Platforma początkowo traktowana jako wirtualne CV i strona do poszukiwania pracy, ewoluowała, aby z czasem zamienić się w silne narzędzie w marketingu B2B. LinkedIn traktowany jest obecnie priorytetowo w działaniach […]