samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe
Tomek Piotrowski jakiś czas temu pokazywał możliwości, jakie daje narzędzie Auto Optimized Ads w Fasttony.es. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne […]
Prowadź efektywne kampanie w InstaStories
W poprzednim wydaniu #samnektar opowiadałam o tym, jak skutecznie działać na Instagramie oraz w jaki sposób wykorzystywać nowości do promocji marki w tym kanale. Dziś skupię się na kampaniach na Instagramie. W związku z tym, że temat jest dość szeroki, zaprezentuję jedną z możliwych form – reklamę w InstaStories. Zaletą takiego formatu jest to, że reklamy są pełnoekranowe i skupiają uwagę użytkowników.
Targetuj precyzyjnie na LinkedInie
Kiedy zagłębiamy się w temat kampanii internetowych, najczęściej zawężamy go do Facebook Ads i Google AdWords. Jednak Internet oferuje nam o wiele szersze spektrum ciekawych rozwiązań, nad którymi warto się pochylić. Jednym z nim są kampanie w serwisie LinkedIn. Jest to miejsce idealne dla reklamodawców B2B, daje możliwość precyzyjnego targetowania oraz dotarcia do specyficznej, wąskiej grupy specjalistów. Stanowi największą na całym świecie bazę profesjonalistów (ponad 400 milionów). Podpowiem Ci, jak zacząć pracę z Menedżerem Kampanii w serwisie LinkedIn. Spróbuję także wyjaśnić, dlaczego warto rozważyć prowadzenie tam działań promocyjnych.
Skutecznie zwiększaj zasięg na Facebooku
W związku z ostatnimi zmianami w Edge Ranku zasięgi znacznie się zmniejszyły. Facebook zapowiada, że widoczność postów ma wynosić zaledwie 5 procent.Z początkiem roku został zaktualizowany sposób mierzenia zasięgu organicznego – tak, by był mierzony podobnie do zasięgu płatnego. Zgodnie z nową definicją, zasięg organiczny jest zliczany, gdy niepłatny post wyświetli się na ekranie odbiorcy.
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
W związku z ostatnimi zmianami w Edge Ranku zasięgi znacznie się zmniejszyły. Facebook zapowiada, że widoczność postów ma wynosić zaledwie 5 procent.Z początkiem roku został zaktualizowany sposób mierzenia zasięgu organicznego – tak, by był mierzony podobnie do zasięgu płatnego. Zgodnie z nową definicją, zasięg organiczny jest zliczany, gdy niepłatny post wyświetli się na ekranie odbiorcy.
BOTY – Działaj skutecznie w Messenger Marketingu
Messenger marketing – temat rzeka, któremu w ostatnim czasie zostało poświęconych wiele publikacji. Z pewnością zmienia oblicze i rewolucjonizuje rynek digital marketingu. W dzisiejszym wydaniu naszego eksperckiego cyklu zajmiemy się jego ciekawym wycinkiem. Pokażę Wam, jak kreatywnie wykorzystać boty, które w ostatnim czasie zawładnęły promocją marek w social media. Spijajcie #samnektar
Dopracuj format VIDEO do perfekcji
Od nowego roku, w związku ze zmianami w Edge Ranku, algorytm preferencyjnie traktuje materiały video. Trzy tygodnie temu Anna Skoraradziła, jak ruszyć z Live’ami na Facebooku. Dziś dalsza część esencji […]
Prowadź efektywne działania na Instagramie!
W pierwszym wydaniu #samnektar Anna opowiadała o zmianach w algorytmie Facebooka. Dziś przedstawiamy kilka tipów, które pomogą poprawić dotychczasowe działania na Instagramie i dopasować je do nowej rzeczywistości. Od początku roku zaszło kilka ważnych zmian, pojawiły się nowe feature’y, a Instagram testuje już kolejne nowości! Poniżej kilka najważniejszych informacji i wskazówek, dzięki którym followersi nie stracą Was z oczu!
Wystartuj z Facebook Live już dziś
Wystartuj z Facebook Live już dziś! Krótka instrukcja od Beeffective, jak zacząć przygodę z transmisjami na żywoZgodnie z zapowiedziami zawartymi w raporcie Cisco Visual Networking Index, ruch związany z video będzie stanowił 70% całkowitego ruchu w Internecie już w 2020 roku. Jest więc nad czym się pochylić.
See First. Zawalcz o obecność w News Feedzie
Kto pierwszy, ten lepszy! Zawalcz o obecność w News Feedzie ?Mark Zuckerberg z początkiem roku ogłosił zmiany w Edge Ranku. Algorytm w nowy sposób filtruje, które treści wyświetlane są użytkownikowi […]